GK Watches Schiedam (TD)

Informatie vooraf:
Hoewel besloten om het onderstaande niet te verwijderen, wil ik er toch graag op attenderen dat de schrijver van deze post een zogenaamde eendagsvlieg is. Dit doet niets af aan de feedback of de reacties daarop maar ik acht het voldoende relevant om vooraf te vermelden.
Jur
Moderator

Deze verkoper bood een Rolex Explorer aan op Chrono24. Nadat ik per email een overeenstemming over de koop met hem had bereikt en ik vroeg hoe we een aanbetaling gingen regelen, gaf hij aan dat er veel interesse was maar dat hij mij voorrang gaf omdat ik de eerste was. Netjes, dacht ik.

Maar toen stopte de communicatie. Daarna zag ik dat hij ( heer Kocak) het horloge opnieuw had aangeboden op Chrono24, voor 400 euro meer. Toen ik hem belde gaf hij aan dat er zoveel interesse was dat hij nu meer geld wilden hebben. Of ik nog interesse had. Waarop ik heb aangegeven dat ik dat geen stijl vond en er van af heb gezien.

Je had toch na alinea 1, met een pak geld, met de auto richting Schiedam kunnen rijden?

Wat een %#^$¥#!-mentaliteit zeg. Het is overigens zo dat je overeenkomst rechtsgeldig was en dat je de levering dus kan vorderen.

Je moet er maar zin in hebben, natuurlijk, om levering van een horloge onder juridische dwang toch af te dwingen door zo’n glibberige aal.

Geachte klant,

Allereerst wil ik u mededelen dat ik het ontzettend jammer vind dat u uw mening/ervaring negatief op het net deelt alvorens u voor een passende oplossing heeft gevraagd.

GK WATCHES koopt dagelijks horloges in, in sommige gevallen bieden wij de ingekochte horloges zeer scherp aan op het net doordat er soms meer binnenkomt dan dat er verkocht wordt, kwestie van vraag en aanbod uiteraard. Wij hadden in dit geval de Rolex Explorer scherp aangeboden voor de klanten die er snel bij willen zijn. Ik heb u per email laten weten dat er veel aanvragen in tussen tijd binnen kwamen en dat ik u voorrang verleende omdat u als eerste had gereageerd. Na nader inspectie hebben wij besloten de horloge een service beurt te geven vanwege een lichte amplitude afwijking. Hiermee kunnen wij ook garantie voor het verkochte product bieden.

Nadat de horloge terug kwam van deze onderhoudsbeurt hebben wij de prijs aangepast. Wellicht hadden wij u een korting op de servicebeurt kunnen geven om alsnog een deal te kunnen sluiten.

Beste Windhund,

Allereerst wil ik mededelen dat ik het ontzettend jammer vind dat een handelaar over een andere handelaar negatief op het net berichten verspreid. Aangezien u onder uw naam ook horloges aanbiedt trek ik de conclusie dat u ook handelt in horloges en dat u deze reactie niet als een particulier heeft geschreven.

Jammer dat u na een eenzijdige mening een conclusie kunt vormen over GK WATCHES.

Als GK Watches hebben we al honderden horloges verkocht aan tevreden klanten wereldwijd. Wij proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn door te handelen in top horloges. Ondanks we hier te maken hebben met een miscommunicatie, en geen gebrekkig product, is dit een situatie die we ten alle tijden willen vermijden.

Vriendelijke groeten,

A G Kocak
GK WATCHES
www.gkwatches.nl

Kocak,
Verkoper of niet, windhund heeft slechts gereageerd op de ervaring van boneventura.

Goed dat je wilt reageren, neemt niet weg dat ik het een toch een echte ‘(td)’ vind.

GK WATCHES Schreef:

Beste Windhund,

Allereerst wil ik mededelen dat ik het ontzettend
jammer vind dat een handelaar over een andere
handelaar negatief op het net berichten verspreid.
Aangezien u onder uw naam ook horloges aanbiedt
trek ik de conclusie dat u ook handelt in horloges
en dat u deze reactie niet als een particulier
heeft geschreven.

Jammer dat u na een eenzijdige mening een
conclusie kunt vormen over GK WATCHES.

Als GK Watches hebben we al honderden horloges
verkocht aan tevreden klanten wereldwijd. Wij
proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk van
dienst te zijn door te handelen in top horloges.
Ondanks we hier te maken hebben met een
miscommunicatie, en geen gebrekkig product, is dit
een situatie die we ten alle tijden willen
vermijden.

Vriendelijke groeten,

A G Kocak
GK WATCHES
www.gkwatches.nl

Wij zijn hier allemaal horlogeverkoper…maar meer geld vragen na afspraak is niet zo netjes. Dat het horloge een servicebeurt nodig bleek te hebben zou afgestemd kunnen worden met de koper maar is ook een stukje ondernemersrisico.

-never mind-

Best wel raar dat 2 “vreemden” op het forum hier een geschil plaatsen.
Voor mij (hoor en wederhoor gelezen hebbende) zijn beide "handelaren"
waar ik persoonlijk met een boog om heen zou lopen…

Ja je hebt gelijk, dacht dat TS een in de maling genomen lid was.
1 post is inderdaad niet erg serieus te nemen.

Frans53 Schreef:

Best wel raar dat 2 “vreemden” op het forum hier
een geschil plaatsen.
Voor mij (hoor en wederhoor gelezen hebbende) zijn
beide "handelaren"
waar ik persoonlijk met een boog om heen zou
lopen…

De zaak an sich ken ik niet, wel weet ik dat hij helaas niet op mails reageert mbt info over een horloge die hij aanbiedt op zijn site.
Daar waar ik bij 3 aanbieders van een soortgelijk horloge een offerte binnen max. 24 uur binnen kreeg, zit ik bij deze zaak al 5 dagen te wachten op antwoord.

Inmiddels nette mail gehad, verkoper is met vakantie.
Wellicht dat ik er binnenkort eens ga kijken, een horloge zie ik altijd liever irl. :slight_smile: