Glashütte Nomos Zurich World time 39,9mm

Te koop en/of te ruil:

Merk en model: Glashütte Nomos Zurich World Time REF805
Diameter: 39,9mm
Leeftijd: 11-2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 06-24 door inruil
Factuur en/of certificaat: origineel garantiebewijs
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set incl doos, lederen etui, hour-tool, originele zwarte band, extra grijze Nomos band met vlindersluiting.
Verzendkosten of afgehaald: bij voorkeur afhalen
Conditie (krassen, werking etc): zgan, geen beschadigingen.
Soort uurwerk en kaliber: DUW5201
Vraagprijs: 3650 Euro
Nieuwprijs incl. extra band 5100 Euro.

Deze Nomos is bijzonder mooi afgewerkt en beschikt over een zichtbodem en twee bandjes, Hij zit momenteel op een origineel Nomos bandje met vlindersluiting, maar je krijgt de originele zwarte lederen band er ook bij.

De world time functie bedien je middels de pusher boven de kroon. Bij het indrukken hiervan, verschiet de steden-schijf en de uurmarker naar de juiste tijd. Erg mooie techniek!

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

16 likes

Ook op de zwarte lederen Nomos band erg stijlvol.

7 likes

Up en omlaag in prijs naar 3400 Euro voor deze mooie Weltzeit

Up

Omhoog. De prijs is bespreekbaar.

1 like

Up, prijsverlaging naar 3295 voor de snelle beslisser

Niemand te paaien voor deze prachtige nomos met in house uurwerk, 2 banden en een top prijs?

1 like