Glooks.com

Sta op het punt om een Tissot Le Locle Chrono te kopen, en deze aanbieder heeft zeer scherpe prijzen, ook wanneer er 19% tax bovenop de prijs komt.

Ik kan zo snel geen echt negatieve berichten vinden, zijn er hier mensen met ervaringen bij deze verkoper??

Bedankt voor iedere reactie

Mvg,
Thijs

WWW.GLOOKS.COM

vind deze prijzen niet super ofzo.

Kijk eens bij Sayin-watches.com is net zo goedkoop en geen last van BTW.
En super betrouwbaar.,

Zij kan ieder horloge wel leveren, dus ik zou het altijd informeren

Hoi,

Heb je nog bij deze site besteld? Kwam de prijzen op deze site ook tegen en vroeg me ook af of ze betrouwbaar zijn.

Gr. Arjan

Hey Arjan,

Ik heb inderdaad besloten om mijn horloge hier bestellen, en naar volle tevredenheid mag ik zeggen. Na mijn bestelling was mijn horloge in 2,5 dag vanuit Cailfornia op mijn deurmat. In totaal heb ik 300 euro uitgespaard, ik had hierbij het geluk dat de douane geen heffing heeft gedaan.

Uiteraard biedt mijn ervaring geen enkele garantie maar ik ben zeer tevreden.

Gr.
Thijs

PS: één tip, vraag voor je besteld of het horloge klaar is om direct verstuurd te worden, dit voorkomt dat je horloge wel betaald is en toch niet geleverd kan worden, wat je een hoop gezeur kan opleveren.

Thijs,

Bedankt voor je reactie. Was erg aan het twijfelen over de betrouwbaarheid. Bedankt voor de tip!

Gr. Arjan

Ik ben voornemens om ook een Tissot bij hen te bestellen. Ik begrijp dat er nog bepaalde heffingen overheen kunnen komen?

Hoi, ik ben helemaal nieuw op dit forum en ben ook op zoek naar een Tissot Le Locle. Ik heb ook gezien op glooks.com dat dit horloge goedkoop wordt aangeboden. Heeft iemand ervaring met het kopen van horloges via internetsites uit Amerika?

Hoe lang gaat dat dan ongeveer duren?

Momenteel is dit horloge uit voorraad. Ze hebben een back order geplaats en dat gaat 2 tot 3 weken duren, kreeg ik via de mail terug. Zijn er nog andere alternatieven?

Volgens mij komen er aardig wat kosten bij als je pech hebt. Normaal ben je 500 euro kwijt via Glooks inclusief verzendkosten. Echter bij www.discountwatches.nl krijg je ook een hele scherpe prijs. Daar ga ik waarschijnlijk mijn Le Locle bestellen.

Ik heb net op de website gekeken, maar de Le Locle staat niet standaard in de lijst van Discount.nl. Dan moet je hem waarschijnlijk aanvragen?
Heb je verder enig idee met welke kosten je rekening moet houden als je hem in Amerika bestelt?Waarschijnlijk invoerrechten e.d.

hij kost bij discount € 636,- en je kunt hem bekijken/ophalen bij hun winkel in Wassenaar. Ik heb geen idee wat je betaald voor invoerrechten uit de VS, zal niet gering zijn ben ik bang.

alle zendingen boven de 50 euro , van buiten Europa (ook vanuit Zwitserland ! ) worden (meestal) belast met 19% omzetbelasting en 15 euro administratiekosten.
soms heb je geluk, betaal je verder niks extras, en geluk kun je soms afdwingen,zoals ze zeggen :slight_smile:

Ik heb hem inmiddels al besteld bij Classybrand (Los Angelos) omdat Glooks hem niet op voorraad heeft. ik ben benieuwd. Inclusief verzendkosten komt hij op 640 dollar en dus omgerekend: komt dat op 520 euro. Inclusief 19% BTW komt dat op 620 euro. En inderdaad bij een beetje geluk.

Wie is discount ? heb je voor mij misschien de adresgegevens, ik ben ook geinterresseerd in een Le locle chrono.

HOi JG,

Ik heb hem vorig jaar gekocht bij Classy Brand 611 Wilshire blvd Los Angeles. Zij zetten er als reason bij: Repair. Het ging om de tissot t41.1.317.31 voor 600 dollar. Dat scheelt dus wel een hoop. Je moet het geld overmaken via een wissel. Ik heb hem gewoon via internet gekocht. www.classybrand.com

Ik hoop dat je er hier wat aan hebt. Je kunt de shipping keurig volgen via een volgsysteem. Het horloge is prima verpakt en hagel nieuw. Dus veel succes in je zoektocht.

groetjes Bernard

Hoi Bernard,

Dank voor de info ik ga er mee aan de slag!
Groet

JG

Hoi Bernard,

Was het horloge dat je kocht helemaal origineel? Hoe zit het met de garantie, zij zijn geen officiele retailer dus krijg je geen originele papieren met stempel.

Groeten,

Tristan

Ja het horloge was helemaal origineel en gloednieuw. Je krijgt hem in de officiele doos en met alle papieren erbij. Trouwens van dit model zijn, bij mijn weten, geen replica’s gemaakt. Er zat ook nog een amerikaans prijskaartje aan het horloge vast. In de box zit er ook nog een boekje: The story of a watch company en een overzichtsboekje met alle Tissot modellen erbij. Ook al zijn ze officieel geen dealer, je krijgt gewoon een nieuw horloge. Wat betreft de garantie: Je zult het horloge moeten opsturen naar de Tissot fabriek en daar wordt hij dan gerepareerd neem ik aan. Je krijgt namelijk een officiele aankoopbon van het horloge en je hebt hem gewoon via internet gekocht. Legaal, maar wel voor een lagere prijs. Dus ik kan me niet voorstellen dat ze hem niet willen repareren. Succes met je overwegingen.

groetjes Bernard.

Hoi Bernard,

Bedankt voor je reactie. Ik ga er over nadenken!