Glycine Airman Base 22 Purist

Te koop

Merk en model: Glycine Airman
Diameter: 42 mm
Leeftijd: 8/11/2020 (nog 1,5 jaar garantie ongeveer!)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: einde maart 2021
Papieren, doos en eventuele accessoires: full set (doos, omdoos, tag, handleiding, papieren, originele ongedragen band)
Verzendkosten of afgehaald: verzekerd verzenden
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat, ik kan niets vinden.
Soort uurwerk en kaliber: SW 200-1 of Eta 2824 (werd met beiden afgeleverd, ik gok op Sellita)
Vraagprijs: 675€ incl verzending

De Airman wordt geleverd met de originele Glycine leren band en de Glycine sluiting. De bruine band die aan het horloge is, is diegene waarmee ik het horloge 3 (?) keer droeg. Ik heb er geen klik mee, hoewel ik de 24-uursaanduiding ge-wel-dig vind.

Het horloge is zeldzamer op deze lichte wijzerplaat, leunt dicht bij de originele Glycine met een draaiende lunette voor een tweede tijdzone. Door de geringe hoogte is het horloge heerlijk om de pols.

Prijzen op Chrono 24 beginnen bij 850 euro voor dit model?

Andere nuttige gegevens: hoogte: 11,2 mm, lug 22 mm, heldere wijzerplaat (afhankelijk van de lichtinval, wit tot gebroken wit), datum op 6 uur, waterdicht tot 200 m , geschroefde kroon, saffierglas, echt 24 uur display, doorzichtige bodem met versierde rotor.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

3 likes

Up ermee.
en een aanvulling door lieve forumleden :heart_eyes:

Het uurwerk heeft 25 jewels en het merkteken van Sellita dan moet het een SW-330 zijn.
Sellita SW-200 heeft 26 jewels de ETA 2824 heeft 25 jewels maar ik zie dus het Sellita logo staan. Was het een ETA 2892 dan zou het 21 jewels zijn.

2 likes

Up ermee. Ik heb wat (internationale) interesse maar het was nét niet.
Prijs zakt een beetje volgend op die conversatie en onderzoek. 650€ verzekerd verzonden naar jou! :raised_hands:

1 like

:roller_coaster: :roller_coaster: :roller_coaster:

2 likes

625€ verzonden naar jou!
Up voor deze topper

1 like