Glycine only

Daarnet helaas deze geannuleerd daar ik van kopers op Massdrop hoor dat het helemaal niet zeker is dat ik deze met het oude logo toegestuurd krijg. Balen in het kwadraat :angry:

Daar was ik al een beetje bang voor. Ik ben eveneens niet ingestapt uit vrees logo problematiek. Nieuw logo op de wijzerplaat en oude logo op caseback en kroon.

Dat is maar niks hé. Zou een grote ontgoocheling zijn mocht er zo eentje geleverd worden met als het tegenzit nog een vette douanetoeslag erbovenop… Nee dank U :smiley:

1 like

Dan liever die van mij

8 likes

2 likes

Wat nu, Chris? :scream::scream:
Je verkoopt nooit iets!! Gaat dit uit de hand lopen?

2 likes

Nou, eigenlijk… Ik heb ooit een Danish Design in wit keramiek verkocht op Marktplaats. Maar die was ook echt niet acceptabel… Geen horloge te noemen.

Dan een Citizen en recentelijk ook die Caspian aan m’n neef. Want hij heeft grotere, lompere polsen dan ik, en dat paste mooier… Kost me iedere keer geld, maar die jongen… ach.

Kortom, dat flipperen, daar ben ik maar slecht in. :scream:

4 likes

Tof, wat is het geworden?

Pffff lekker weer hoor…

Een Combat Sub [ de oranje-blauwe ] komt er nog wel eens.
En een Airman.

Deze heb ik ooit gehad, die was zo mooi.
De Eugène Meylan.

[URL=http://s6.photobucket.com/user/TheMaestro58/media/Glycine%20Eugene%20Meylan/New_P1080396.jpg.html][/URL]

6 likes

Komt vanzelf een NA aan. Staat er ook een te koop hier. :slight_smile:

2 likes

Had je die dan niet beter kunnen kopen? :upside_down_face:

8 likes

Ah top je hebt hem!

1 like

Ka-ching! Twee dagen, twee dozen. :slight_smile:

1 like

Hier ook maar eventjes dan. Twee dagen om, +12 seconden. Not bad.

2 likes

Hoppa, weer een massdropje.

1 like

Die is via WatchGooRoo goedkoper te krijgen. Alleen wel Global Shipping Programme van eBay aan je broek.

Dat vind ik juist een voordeel. Want je weet waar je aan toe bent en het verscheept razendsnel

1 like

Iemand nog bekend hier met Hele oude modellen van glycine?

is dit wat? Het horloge moet zo’n 70 jaar oud zijn. Of is gewoon oude meuk. Lijkt me wel wat om op te knappen nl. Ik vind het een interessant merk wel. Niet speciaal een band mee

1 like