Glycine only

6 likes

5 likes

Mooie plaat, mooie sub!

1 like

Badass :smiling_imp:

8 likes

hahaha!

1 like

ha, heb je hem nog? het was me ontgaan dat deze beauty nu van jou was… ik begin van mijn Citizen only geloof te storten…

Ik heb nu vandaag nummer 3 ontvangen.

Hij MOET een nieuw bandje. de 2 bandjes die er bij zaten zijn echt te slecht…

1 like

Ik heb diverse glycine’s. De een wat nauwkeuriger dan de ander, maar ben inmiddels groot fan.
Draag nu de eugene meylan, maar heb ook 2 x f104, de incursore die een zeer grote afwijking had, maar nadat invicta hier aan gesleuteld had, nog maar geringe afwijking van +1,3 sec per dag.
Mijn blauwe f104 heeft ene niet meetbare afwijk g per dag, de tan f104 een afwijking van ong. 7 sec per dag.
Ben heel tevreden. Horloges dragen ook aangenaam op de pols.

4 likes

Maandje geleden aangeschaft. Moet zeggen dat ik het een fijn en comfortabel horloge vind.


12 likes


Hot. Nog steeds.
Glycine MLV: “Mauna Lua Volcano”, een vulkaan op Hawaï. En die vulkanen op Hawaï zijn echt Hot.

4 likes

Fotootje maar doen?

11 likes

Dit vind ik nou een perfect horloge, zeker voor het geld. Mooi hoor :metal:

2 likes

Inderdaad Jeroen! Dank je wel👍

1 like


Die MNstraps zijn ook hot.

5 likes


… en van wat dichterbij.

2 likes

9 likes

Zo een gehad met lichte wijzerplaat.


Ooit in 1998 nieuw gekocht en altijd met plezier gedragen.
Na een volledige service en een nieuw glas gaat ze verder bij mijn zoon en hoop ik het nog mee te maken dat na zo’n zelfde periode het horloge wellicht door gaat naar zijn zoon.
Zou betekenen dat ik nog even de tijd heb om te genieten.:sunglasses:

8 likes

Het was liefde op het eerste gezicht, maar toch begin ik te twijfelen binnen 24 uur na aankoop dus had hem (heel even) te koop gezet.

Er een mesh band opgezet en nu vind ik hem helemaal af en gaat hij voorlopig niet meer weg!

8 likes

Vandaag mijne verzonden…

3 likes

NA pre-Invicta Combat Sub in nieuwstaat. Laat de zon maar komen en met de kleuren spelen.

6 likes