Glycine only

Ik ‘heb’ hem.

2 likes

Zou jij moeten weten, dat de verhouding non-verbaal versus verbaal 95-5 % is.:wink:
Dus op zo’n forum mis je gewoon veel non verbaal, ondanks de smiley’s :wink:

12 likes

@malus65 Mooi! De mooiste als je het mij vraagt…

1 like

Je gevoel voor horloges hopelijk niet…?

Net meteen de site van Glycine maar eens bekeken omdat ik het horloge bovenaan echt supermooi vind. Maar dat liep uit op een deceptie. Ik ga mee met de rest, voor “military” modellen kom ik bij Hamilton meer aan mijn trekken.

Maar toegegeven, je hebt de mooiste uitgezocht @anon50762135EV


1 like

Leuk om te zien… zo mensen, zoveel wensen (en smaken).

De twee door geposte horloges in je vorige post zou ik niet heel graag willen dragen… en veel Glycine modellen dan weer wel.

Mooie hobby!

1 like

Neen, daar kan ik gelikkig blind op varen! :roll_eyes:

1 like

Normaal zou ik de quote hiervoor veranderen. In deze situatie heb je dat zelf al gedaan…

Komt de grap; gelikkig in Veldhoven? :wink:

1 like

:joy: Kijk, dat voel ik dan ook wel weer aan :wink: Maar nog bedankt, ik zit de hele dag met die naam ‘Oeienbos’ in mijn hoofd. Beetje autistisch spectrum zeg maar…

1 like

had je hem op het statief staan of gewoon uit de losse hand?

Nu vind ik die Airman Purist wel mooi, en zeker functioneler dan die Hamilton Flieger. De laatste heb ik zelf in de 46mm versie, en die zoekt de randjes op op twee manieren: De maat en het gespiegel van het saffier. Het is een mooi horloge, maar ergens in m’n hoofd zou ik liever nog een Stowa hebben.

Wat field watch betreft vind ik de Khaki day-date van Hamilton net te druk van dial, tenzij de date only versie is iets rustiger, al zou ik 'm nog wel zonder datum kunnen zien:

Die Combat 7 Vintage is voor mij net even mooier in de al eerder beschreven opzichten.

Maar goed, om terug te komen op de betere Field horloges even een schaamteloze cross-post:

Werd geleverd met kompas en magische power ranger ring. :slight_smile:

Altijd op statief.

1 like

Ze zijn alletwee mooi.

Hierbij het antwoord :grinning:. De wijzer geeft aan of het AM of PM is. De GMT instelling verloopt via de bezel.
Dus geen overbodige functie in dit geval.

2 likes

Eh, in een 24-uurs format bestaat toch helemaal geen AM of PM? In die zin, 22:30 kan toch nooi AM zijn?

1 like

Dit horloge geeft de normale tijd aan met de wijzers, dus gaat 2 keer rond per 24 uur. Dus geen purist :grinning:.

Ahhh… Nu zie ik de 12 indices… Juist. Een licht verwarrend horloge, voor mij. Dank je!

Ik dwaal af, maar; gebruikt Hamilton geen AR-coating dan?

Ik vermoed van niet. Dat ding spiegelt als een dolle. Als ze AR coating gebruiken zijn ze incompetent. En da’s jammer, want m’n Khaki Navy Pioneer is zo afleesbaar en helder als ie maar zijn kan.