Glycine only: toch weer hot?

Dat hangt natuurlijk volledig af van wat jij mooi vindt. Maar spit hem door en laat eens wat zien zou ik zeggen wat je bevalt :smiley:

Oja, hierbij de mijne van 36mm

1 like

VEEEEEEEL minder voor betaald!
Prachtig horloge, maar geen 3k mooi!

Echt super gaaf horloge.

1 like

Wil je de fabriek overnemen?

1 like

Kijk dit bedoel ik, hier kan ik wat mee!!
Als onwetende zou je er zomaar in tuinen!!
Pff heb nog veel te leren…
Maar ik zal hem vinden hoor, erg hé, lijkt wel een obsessie te worden :joy: :joy: :joy:

1 like

Ik denk dat ze toch weer hot zijn hoor zoals de titel van dit topic zegt.
Zo eens even rondgekeken op het interweb en bijv. bij Ebay de Airman 17 Two tone tussen de 6000 en de 6500 dollar … :astonished: :astonished: :astonished:

Het is niet de meest gemakkelijke om te vinden en de prijzen schieten idd de pan uit.
Maar als je geduld kan opbrengen ga je er vanzelf eentje vinden tegen een eerlijke prijs.

Wat is eerlijk?
Sja ik koop op mooi gevoel dus durf er weinig over te zeggen wat eerlijk is.
Weten de heren hier vast beter.

2 likes

Dit is wél mijn droom horloge.

Ach, beter even afwachten tot jij het dragen van jouw Airman als een te zware last op je schouders drukt, ben ik sociaal genoeg om die last over te nemen hoor :joy: :joy: :joy: :joy:
Je hebt gelijk, geduld is ook hier weer een schone zaak. :+1:

1 like

Nee, klopt als een bus. Het is overigens wel een quartz model.

Ook hier geldt goed op Internet rondkijken. Op Chrono en Ebay kom je echt de meest idiote prijzen tegen. Door veel te kijken, ook op fora etc. krijg je op een gegeven moment wel een aardig beeld van wat iets kost.

1 like

Die van mij niet zo heel lang geleden verkocht voor € 475.

fa3d55aa0a46b4466ab690e7fd5a760118bd76bf_1_375x500

2 likes

Als ik een tip mag geven: Kijk eens in het horlogemarkt archief en zoek op airman. Zo kan je +/- zien voor hoeveel bepaalde modellen hier van eigenaar zijn veranderd.

https://www.horlogeforum.nl/search?q=airman%20category%3A15

2 likes

Bedankt, ga ik doen :+1:

1 like

Wat een geweldig horloge toch !

7 likes

Ik voel mij bijna schuldig dat ik hem heb en niet jij.
Verrekt lastig aan te komen voor eerlijk geld.
Ik denk dat je op of onder de 1k moet blijven voor deze uitvoering.
Nogmaals, ik ben ook niet heel bewust van prijzen, ik koop wat meer op mooi gevoel maar ik denk dat die 1k wel een beetje de grens is van wat nog eerlijk is.

Succes, het is idd een pracht!

1 like

Nee joh is maar grap, ja het is een pracht ding :+1: :+1:
Ik heb er een paar gevonden +/- 1200 euro
Dan nog een limited editie nr 11 van 60 uitgegeven aan piloten lid van aero nog wat =/- 2,200
met officieel certificaat.
zal zo ff foto plaatsen

1 like

dit zou ik eraan uit kunnen geven, net ff iets over de grens mag best.
Puur op basis van de mooi factor.

1 like

Is gloednieuw met doos zonder papieren van een professionele handelaar met goede recensies in Nederland
Is wel grappig, er hangt een labeltje aan van een Juwelier uit Dordrecht met het adres er op’
Vervolgens naar Google Earth en naar dat adres vliegen, dan wandel je a.h.w. door die winkelstraat en dan zie je dat die juwelier de deuren gesloten heeft wegens opheffing.
Dus die handelaar heeft daar waarschijnlijk de heleboel opgekocht :sunglasses:

Horloge op fotos 46 mm.
mijn Bulova Lunar Pilot is 44 mm en valt perfect om de pols.
Mijn polsmaat is 18 cm, jij hebt een 46 mm Airman.
Hoe valt die maat bij jou ?

1 like

Mooi horloge en als jij de prijs voor jezelf gerechtvaardigd vind dan gewoon doen.
Hou er wel rekening mee dat als je een Airman weer wil doorverkopen dit niet zomakkelijk gaat bij de wat duurdere modellen.
Heb je geen intentie om het horloge ooit weg te doen dan hoef je hier natuurlijk geen rekening mee te houden.

1 like

Als hij hier eenmaal binnen is gaat die nooit meer weg.
Niet vergeten; ik woon samen met een volwassen Duitse Herder hé :joy: :joy: :joy:

1 like

Stuk leverworst met wat slaapmiddel en even wachten. :scream::rofl:

1 like

Heb er nog een in Duitsland ongedragen en compleet (zelfde als op de foto) `1150 Euro.