Glycine only

Is mij destijds niet eens opgevallen. :joy:

2 likes

Mij eigenlijk ook niet :grin: kak wat heb daar spijt van nooit weg moeten doen. Dacht met de seastar er wel overheen te komen maar die is al 5 maanden in Zwitserland :frowning:

7 likes

Hoe ik aan mijn username gekomen ben​:smiley::+1:!

12 likes

Zojuist nog even een paar foto’s van de Combat Sub gemaakt.

22 likes

Godnondeju wat een gaaf ding @Hamari :ok_hand:t3:

2 likes

Toch wel echt gaaf ! Kleur is ook wel mooi, had ik in eerste instantie niet gedacht :see_no_evil:

1 like

Zat eerst overwegen te sparen voor een rode BB maar dit is veel sneller haalbaar :smile:.
Mooi ding!

1 like

Gaaf horloge Harm, maar draai even de kroon dicht. Gewoon, omdat ik daar rustig van word…

5 likes

Volgens mij wordt Harm weer erg onrustig tijdens het maken van foto’s met de kroon dichtgeschroefd :grin:

1 like

Harm doet een @malus65, een horloge mooier fotograferen dan ie is

7 likes

Speciaal nog eentje voor jou :kissing_closed_eyes:

Slaap lekker alvast :wink:

13 likes

Ik had laatst eentje, maar die deed mij verrekte zeer bovenop de pols. De kroon groef er echt in. Ontzettend jammer want mooi dat ik hem vond/vind

Je moet de kroon er ook netjes indraaien Hans! Niet eruit :wink:

1 like

Dacht al, waar blijft hij :smile:

1 like

Kom je nu mee. :joy:De meeste kronen doen mij trouwens pijn, vandaar dat ik bij voorkeur lefties ontwerp en laat maken.

1 like

Gelukkig heb ik daar geen last van, ondanks de grootte valt en past het bij mij perfect.

Ook leuk detail is dat de groeven van de crosshairs apart ingegraveerd zijn i.v.p. mee gegoten.

11 likes

Wauw! Doe eens normaal joh. Die foto’s lijken wel gerenderd. :grin:

2 likes

Man, man, man wat een mooi horloge is dat… Ik word er hebberig van.

1 like

Heel mooi. Ik ga maar shoppen denk ik. Dit topic is niet goed voor me.

4 likes