Glycine only

Ik zal vanavond van die combat 7 even wat foto’s maken. Mij in één adem met @malus65 noemen is wel erg veel eer denk ik. Dat is als Ted van de Pavert in één adem noemen met Piqué.

5 likes

Te mooi zeg

1 like

Ken ze allebei niet maar ik neem het maar als compliment😎

2 likes

Piqué speelt in de achterhoede van Barcelona de sterren van de hemel en Ted van de Pavert rent de knollen uit het veld bij Pec Zwolle.

4 likes

Mwah…:wink:

1 like

Haha ik had al gehoopt dat de experts niet meelazen. Hij heeft wel een mooie vrouw in elk geval. :wink:

4 likes

Die is dan weer geheel aan jou toevertrouwd!

1 like

En zo is de cirkel weer rond🙃

1 like

Zoals een bekende naamgenoot mij ooit eens citeerde…

3 likes

Haha, dat weet jij dan weer​:joy::joy:

1 like

Die ken jij zelfs denk ik. Shakira.

1 like

4 likes

Schreeuwt om een legergroene NATO

1 like

Heb jij een speciale BandrBands plugin in je browser?
Als hij ziet dat je een horloge koopt worden er direct 5 bandjes met juiste lugsize bijbesteld.

11 likes

Ik wilde toch nog eentje met het oude logo, zodoende deze bjoetie besteld via Massdrop, eerste keer dat ik via dit platform iets aankoop. Hopelijk houden de vrienden van de Belgische douane het een beetje gezellig bij inklaren :smirk:

6 likes

Hoe zijn trouwens die rubberbanden van Glycine? Draagcomfort beetje oké?
Ben benieuwd wat het wordt.
Mezelf kennende zal ik weer de bandentovenaars alhier spammen en er een mooie leren band voor uitzoeken en laten maken :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Mooie band! Stuur maar een berichtje als je de band zat bent.:grin:

1 like

Haha het is 21mm dus hij kan ook op je Skx. Historisch gezien hoort ie ook op een duiker.

Oorspronkelijk werden die banden gebruikt op Tudors van de elitetroepen van de Franse marine toch? Staat erg goed op een SKX.

1 like