Laat je Glycine zien!

Het logo van uw horloge is sinds begin dit jaar. Dus nieuwer dan dat wordt het niet!

1 like

3 likes

[URL=http://s185.photobucket.com/user/hypancistrus-zebra/media/Mobile%20Uploads/Horloges/IMG_20170425_101431_zpsrbpmwt01.jpg.html][/URL]

5 likes

7 likes

3 likes

gr, HJR

4 likes

7 likes

En hier nog mijn andere drie Glycines:


3 likes

Ik heb zojuist een Combat Sub en Combat Classic gekocht, super blij mee!

2 likes

afbeelding

2 likes

Haha juist, effe de topic niet goed gelezen (excuses voor mijn fotografie kunsten)

Combat Sub Combat Classic

6 likes

Heb je ze nieuw gekocht?

Ik vind die combat classic erg mooi nog steeds en lonk er toch wel een beetje naar. Maar de maten zijn of te groot of net te klein helaas. De combat sub ook heel mooi maar die vind ik in andere uitvoeringen in staal mooier. Maar das smaak verder zijn het prima horloges dit.

1 like

Was vorige week in new york en ben toch verleid tot een buy one get one deal bij de Invicta store :see_no_evil:

Maten blijft inderdaad een dingetje. Heb dunne polsen dus de 36mm zit als gegoten maar de combat sub is dus nog even wennen. De nato strap is eigenlijk ook te groot waardoor t bandje vrij ver uitsteekt. Tips?^.^

Ah zo, dat is een mooie deal dan!
De classic toch een 36mm, staat je erg goed aan de pols dus idd een prima maatje.
Ik zou hem graag eens passen die 36mm want dan weet ik of het wat is aan mijn pols want mooi is die zeker.

Die combat sub ook hoor, heb ik ook nog een tijd naar gekeken. Maar die is met zijn 42mm voor mij wel te groot mat net geen 17 cm pols.

Euh de nato, die kun je inkorten en op verschillende wijzen dragen. Je kunt het overschot erin terug stoppen of je kort hem in. Heb ik geen ervaring mee maar gelezen dat het met een heet stanleymes wel kan. Ik zou hem gewoon knippen en daarna even de randjes voorzichtig smelten zodat die niet rafelt.

1 like

Nou ik heb die die combat 6 ook maar gekocht. die kwam voorbij en heb het maar gedaan. Plaatjes volgen na ontvangst

2 likes

Nice, ga je geen spijt van krijgen. Ben benieuwd naar de beelden! Voor de 36mm of 43mm gegaan?

Laten we hopen dat ik er geen spijt van krijg :slight_smile:
De 36 en hoop dat hij lekker past, dat formaat putdeksel is niks voor mij. En de datum plaatsing klopt bij de 36 en niet bij de 43 dus zou ik dan toch niet willen.

2 likes

O.M.G. deze komt er aan, gekocht in een vlaag van gekte:


Hoe erg is dit? :innocent:

1 like

Niet! Ik heb de combat sub gehad en ik vomd het echt een prachtig ding, zeker voor het geld, goede afwerking.

@koetsjh zal hier een dezer dagen ook wel eens posten. En ik deze week ook met een NA…

2 likes