Goede horlogedoos

Goedenavond allemaal. Ik ben op zoek naar een goede horloge doos met flexibele ‘kussentjes’. Ik heb niet zon grote polsen waardoor mijn horloges met stalen band niet om de niet-vervormbare-vormpjes in mijn huidige doos heenpassen. Heeft iemand een tip? Liefs met 6 tot 8 vakjes, onder de €100.

Alvast bedankt voor het meedenken.

4 likes

Std antwoord: rainer. Of zijn die kussentjes ook te groot?

2 likes

Weet ik niet, ik zal er eens naar kijken. Ik heb ongeveer 17cm polsen dus het is ook niet bizar klein ofzo.

1 like

Dan: Gezocht: Rainer horlogedoos 6 stuks, z.g.a.n.

1 like

10 Kruidvat horlogeboxen, samen voor ongeveer € 70,00, elk voor 4 horloges. Mooie en degelijke kwaliteit!

1 like

zijn die ook online te vinden ?
ik kan ze zo snel niet vinden op hun site.

edit… is al een tijd verlopen zie ik … jammer :-/

1 like

Reiner is duurder.

Ze liggen regelmatig in de winkels, soms staan ze in de folders van Kruidvat.

2 likes

oke… dan af en toe de winkel maar eens binnen lopen.
online zijn ze (nu tenminste) niet meer verkrijgbaar. :wink:

2 likes

Ik heb dezelfde polsmaat als jij. Bij mij passen de kussentjes van Reiner wel… al is het bij mijn Sarb krap. De kussentjes zijn van nep leer… maar voelt goed aan.

De doos is wel wat duurder. Geloof dat ik inclusief shipping 145 heb betaald.

1 like

ook niet duur.

1 like

Bedankt voor de suggesties tot nu toe. Ik heb wat foto’s gemaakt om het probleem eat duidelijker te illustreren :slight_smile: het lichte kussentje is wat ik nu heb. Het donkere kussentje komt uit een Tudor doos en is meer wat ik zoek.

1 like

Hier ook een Rainer en net geen 18cm pols. Past net aan om de kussentjes

Ik heb 16,5cm polsen en heb daardoor geen voorkeur voor kussentjes. Dit is voor mij een uitkomst:

d40f6fe37d5747dc0abf56d8e485f131ad64925a_1_375x500

Als je persé kussentjes wil, dan moet je eigenlijk een doosje van ice watches hebben. Leuk is anders, want er staat wel een lelluk logo op het doosje. Maar de kussentjes waren voor mij de enige die passen.

5 likes

Dat is nog eens pimp, hoe kom je daaraan?

1 like

Van een zwerver gekocht.

2 likes

Kijk eens bij kish

Hoi Stefan,

Friedrich maakt nette boxen. deze worden op Amazon voor aantrekkelijke prijzen aangeboden. De kussentjes zijn “vervormbaar”. Mijn oude box voldoet prima voor 17 cm. Ik weet dat uit ervaring, want deze is nu in gebruik bij een vriend die ook iets van 17 cm. polsomtrek heeft. Aanrader.

1 like

Als je het zo formuleert is het eigenlijk best gek inderdaad, een paar duizend euro aan horloges in een kistje van een paar tientjes :smile: Eerlijk gezegd ben ik vooral tevreden als de horloges netjes om de kussentjes passen :joy:

2 likes

Ik heb het zonder zeuren betaald hoor. Worth it…

1 like