Goede horlogedoos

ik heb het pas probleem niet maar wil wel graag mooie kussentjes voor in de kluis.
Dus, huisvlijt… Ik heb mijn moeder aan het werk gezet en die gaat voor mij kussentjes haken!

De maten heb ik van @Chillekasper want de Invicta kussens zijn heerlijk aan formaat en daar heb je meteen tip 2… Een Invicta kist want die hebben kussens van formaat.

2 likes

Ik zou een AliExpress artikel aanraden.

Je kunt ze in 5, 8 en 10 horloges bestellen. Ze hebben zachte kussentjes, het hout is dikke prima en je kunt kiezen of je ze met of zonder Watch box tekst wilt, en of je ze in bruin of zwart wilt.

Ik moet er nog één bij kopen… Ik heb er één van vijf en één van tien horloges, en m’n laatste goedkope Amazon doos met de laatste tien horloges moet ook nog vervangen worden.

Zeer tevreden over deze dozen, ik vind dat ze voor iets van Ali erg duur zijn, maar in Nederland betaal je meer voor deze kwaliteit, en op Amazon ook.

Voordeel is echt de zachte totaal flexibele fluwelen kussentjes. Dat werkt erg fijn voor al m’n horloges, onafgezien de band.

1 like

Goeie tip :+1:

Deze ga ik bestellen. Je moet er wel rekening mee houden dat het zou kunnen dat je pakketje onderschept wordt en dat je verzocht wordt om 21% BTW te betalen plus €15,00 administratiekosten.

Zit hier zelf ook al een tijd naar te zoeken, en dan specifiek een bruine. Rainer is namelijk alleen maar zwart…

Op Etsy een paar makers gevonden van mooie houten dozen maar allemaal niet gevoerd aan de binnenkant en dat vind ik dus niet zo fijn ivm beschadigingen lijkt me?

Benson heeft wel mooie en Wolf lijkt ook goed, maar eigenlijk geen echte upgrade tov de zwart pianolak La Royale die ik heb, behalve de kleur uiteraard.

Bedankt voor de tip Tecco, ik heb 'm besteld!

1 like

Laat even alsjeblieft weten hoe hij bevalt. Ik ben namelijk ook op zoek naar een dergelijke kist met kleine kussentjes voor een polsomtrek van 16,5 cm.

1 like

Doe ik :v:

https://www.wolf1834.com/windsor-10-piece-watch-box#93=91

https://hivesandhoney.com/product/angle-watch-box-and-valet/

Zien ook wel mooi uit

1 like

Kist is mooi. Ik vind alleen die lichte kleur van de kussentjes zo goedkoop overkomen

Dat gaat rap bij Amazon.de Donderdagochtend besteld, gisterenavond geleverd. Prima kwaliteit voor die 5 tientjes, en met perfect vormbare kussentjes :slight_smile:

7 likes

Volgende dag leveren is zeker rap!!! Met DHL?

Mooie kist :+1:

1 like

En een stuk mooier dan die foei lelijke kist die je hier voor had :rofl:

1 like

Waarvoor zijn eigenlijk die kleine donkere flapjes op de kussentjes?

He dat was wel een 15 jaar oude Kijkshop vintage!

1 like

Ik heb me vergist, toch woensdag al besteld… nog steeds snel :slight_smile:dhl idd

1 like

Vroeg ik me ook af toen ik de foto’s zag. Volgens mij dient het om het horloge op zn plaats te houden

1 like

Mooie collectie ook trouwens!

1 like

Zojuist via ome Ali deze besteld:

Als die over een week of 2 komt zal ik jullie laten weten of ie het (weinige) geld waard is.

3 likes

Ziet er alvast prims uit, ben benieuwd!

1 like

Ik heb zo’n vermoeden dat het iets langer gaat duren…:thinking::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like