Goede rubber banden met quick release? (AKA Barton Silicone Elite only)

Daar hebben ze niet alle kleuren.

1 like

En zijn ze ruim 30% duurder bij Amazon. Dat gezegd hebbende: 10 dagen na bestelling ligt van mij nog lekker in de US met de status

Your package has been processed

Wel een goede ‘anti flipper’ techniek. Nu moet ik het horloge sowieso houden tot de band binnen is :smile:

Je mag inderdaad geduld hebben… wist ik hoor maar ik heb 4 juni besteld, 9 juni verwerkt, 11 juni warehouse en 13 juni klaar voor export. Komt denk ik met flessenpost :joy:

Hoop wel voor de vakantie binnen over 2,5 week… :crossed_fingers:

2 likes

Ik heb alleen dit.

Jun 29 2020 11:31 AM Parcel Data Received, Shipment In Route To US Export Warehouse

Heb er vorige week (na bijna 9 weken) maar eens een mail tegen aan gegooid. Geen enkele reactie :roll_eyes:

Is Postnl dat ding niet gewoon kwijt geraakt na de overdracht? Ik heb de laatste weken voor ruim 500 Euro aan schade door dat klote bedrijf. Twee pakjes kwijt geraakt en 1 onherstelbaar beschadigd.

Oef das minder :pensive:

Bij mij gelukkig maar een bandje van €20

Bij mij duurde het 12 weken…
Nog even geduld :wink:

1 like

:laughing:

Hopelijk heb ik het horloge dan nog :sweat_smile:

1 like

Hier ook €170 schade. Dwz: horloge van €110 gekocht speciaal voor een mod. Nu is een deel van de modset van €62 al 6 weken bij PistNL en spoorloos. En maar volhouden “wij kennen dat trackingnummer niet”. Via een van de PistNL sites is ‘ie gewoon bekend, en nog “onderweg”.

En om ontopic te blijven: ook ik wacht op een blauwe rubberen Barton, nu 2 weekjes.

Ik weet niet wat ze aan het doen zijn bij PostNL
Het zal vast niet zo zijn maar voor mijn gevoel worden pakketen na de douane gewoon weg geknikkerd.

Van de pakketjes waar ik hierboven aan refereer heb ik er zelf drie verzonden (2 kwijt, 1 kapot) en een vierde pakketje dat naar mijn onderweg is, is al kwijt sinds 23 juni. Het laatste wat in de internationale tracking staat is: overgedragen aan local carrier: PostNL.

En de klantenservice van PostNL is de grootste ramp sinds de builenpest. Heb al twaalf keer gebeld over deze pakjes, maar ze weten gewoon niks en maken alleen maar loze beloftes over onderzoeksteams en momenten waarop ik terug gebeld zou worden. Van de zes toezeggingen is er niet 1 nagekomen. Treurig.

Nu weer ontopic.

Toevallig vanmorgen een reactie ontvangen.

Ik vroeg in nette bewoordingen alleen of ze wellicht een update voor me hadden.
Kreeg als reactie verontschuldigingen dat door Covid 19 niet alles liep zoals het moest lopen. Het geld is terug gestort en mocht het bandje alsnog geleverd worden mag ik het houden :hushed:

2 likes

Zelfde geval hier… Besteld op 11/6 en nu een maand later geen updates meer.

Edit: LAL is blijkbaar het grote Internationale distributie centrum Heathrow code: GBLALA
Het zal wel druk zijn daar :man_shrugging:

De mijne is al binnen.

1 like

Goed rubber is zeer belangerijk!

Jij had 29-6 besteld? Dan geef ik de hoop op de mijne op… (4 juni). :joy:

25 juni besteld.

1 like

Ze zijn in de buurt!

Kreeg gisteren een briefje in de brievenbus, of ik nog even £18.27 kon afrekenen (VAT & Handling fee).

Haha lol dan zal ik die ook wel krijgen :joy:
Ik heb er 3 besteld op aanraden van een grappenmaker hier :joy: (kan er wel om lachen eigenlijk)