Gosz

Vandaag een deal gemaakt met @Gosz. Zeker aan te raden. Goede communicatie, betrouwbaar en een erg leuke, echte liefhebber. Top!

2 likes

Dit kan ik beamen. Vorige week leuke ruildeal met Gosz gedaan. Prettige ontvangst bij hem thuis, goeie koffie en lekker gebabbeld over horloges. Prima kerel!

2 likes

Fijne deal gemaakt met Gosz :muscle: zeker aanrader!

1 like

Vandaag fijne deal achter de rug met @Gosz . Afgesproken op een terrasje, leuk over horloges gepraat, lekkere koffie en beiden met een nieuw horloge naar huis (ruildeal) :slight_smile: Wat moet dat meer zijn… :sunglasses:

Aanrader!

1 like

1 van mijn graalwatches, JLC Reverso GT kunnen overnemen van @Gosz
Fijne communicatie en snelle handeling en verzending! Top ervaring!

1 like

Horlogedoos verkocht aan @Gosz. Vriendelijk contact en de transactie was snel geregeld. Top!

1 like

Vandaag een horloge geruild met @Gosz Alles zoals het hoort en wekt vertrouwen.
En een echte liefhebber! Top!

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van @Gosz. Top horloge voor goede prijs, bij een vriendelijke kerel. Aanrader👍🏻

1 like

Vandaag een mooie Heuer overgenomen van Goswin, snelle en efficiente deal gesloten👍 Aanrader

1 like

Horlogebandje aan @Gosz verkocht.

Fijne, no nonsense communicatie en vlotte deal. 100% aanrader.

1 like

Dank voor de fijne overdracht en deal met de Zep! :+1:

1 like

Prettige HF deal gedaan in het Brabantse met @Gosz Liefhebber pur sang :ok_hand:t3:

Vijf sterren zeg ik :sunglasses:

:star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Mijn eerste luxe horloge vandaag gekocht van @Gosz. Gezellig met hem op het terras gepraat over horloges en op de koop toe ook nog wat zakelijk advies gekregen.

Ik ben helemaal in de wolken met het horloge, bedankt!

2 likes

Fijne deal met Gosz!
Vlotte communicatie, fijne kerel en vooral echte liefhebber.
Aanrader!

1 like

Zojuist een een werkelijk prachtig uurwerk van @Gosz over mogen nemen. Het horloge heeft alle verwachtingen overtroffen. Leuk gesprek gehad met een echte liefhebber!

Nogmaals dank en wellicht tot snel.

1 like

Gisteravond een schitterend horloge opgehaald bij @Gosz

Alles zoals besproken, super aardige vent!

Aanrader :+1:

2 likes

Gisteren een horloge aan @Gosz verkocht.
Fijn in de omgang. Leuke gesprekken over horloges en een vlekkeloze transactie.

Heel veel (draag)plezier @Gosz!

1 like

Een mooi horloge doorgeschoven aan @Gosz. Het was weer gezellig! Zo regelmatig wisselen we horloges uit….altijd prima! Dank weer G.

1 like

Vandaag een mooi horloge overgenomen van @Gosz .Heel vriendelijk ontvangen en horloge was in zeer mooie staat . Ook nog een mooi bandje er bijgekregen ; ) Zeer attent en Goswin is zeker een aanrader , tot de volgende :v:t2:

1 like

Afgelopen week een Forstner Speedy band verkocht aan @Gosz. Ging super snel en plezierig.

Graag tot een volgende keer. Je hebt vaak mooie horloges, dus dat zou leuk zijn

1 like