Grail watch review Rolex Daytona 6263

Forumleden!
Normaliter deel ik de filmpjes van ons account niet en snap dat dit forum vol liefhebbers niet per se een platform biedt aan directe commercie, maar uitzonderingetje gezien deze toch niet te koop is. Voor mij een absolute grail:

32 likes

Had je die gisteren niet even kunnen geven? :astonished:
Hij is prachtig :ok_hand:

3 likes

Lag in de kluis :grimacing:

3 likes

Mooi filmpje, mooi verhaal en schitterend horloge. Kortom : geen bezwaar om dat hier aan te treffen.

1 like

Lekker ouwe

1 like

Geweldige review Jasper.
Voor mij was de 6265 die jullie onlangs hebben verkocht mijn absolute grail.

3 likes

Haha gaaf! Ja dat was een plaatje. Een voetballer heeft die gekocht, wie had dat gedacht; dat daar ook nog smaakvolle gasten rondlopen :crazy_face:

7 likes

Leuke review!

1 like

stambouli zeker :wink:

1 like

Nee die hierboven is toch veeeeuuuul fraaier vanwege de zwarte bezel, heb Daytona’s met die zilveren bezels er altijd een beetje “goedkoop” uit zien vinden…

1 like

Ik bied €100!

1 like

Kun je waarschijnlijk in dezelfde staat binnen een aantal jaren terugkopen, zal naast die plakmerken Hublot of Richard Mille waar die zo gek op zijn wel weinig of geen polstijd krijgen :joy::joy::joy:

1 like

100K geboden dus voor meneer neem ik aan?!

1 like

Nee hij is echt een hele chille en stijlvolle gast. Gaf al aan dat het in de kleedkamer constant ging over horloges maar dat hij de Hublots, Jacob & Co’s spuugzat was en zijn collegas wilde laten zien hoe “echte horloges” eruit zien. Begon met een 6238, daarna 5512, dus die 6265 big red en zelfs een UG Polerouter :slight_smile:

2 likes

Echte liefhebber :love_you_gesture:

1 like

1 like

Leuke review. Ik wist niet dat er zoo weinig Daytona’s gemaakt zijn. Dat verklaart een hoop voor mij qua prijzen. :+1:

1 like

Even nog wat voorbeelden dumpen van 6263’s die ik heb gehad.

Uploaden…

17 likes

Damn. Ik wil niet iets willen :weary:

1 like