Grand Seiko SBGV001 Minty Fresh! 🤤. (PRICE DROP!)

Te koop (geen inruil, ben juist aan het afbouwen):

Grand Seiko SBGV001, quartz 9F82, 1997, minty fresh…!!!

Schitterende Grand Seiko met het befaamde 9F quartz uurwerk!! Het uurwerk waarvan men zegt dat ontworpen is om zeker 50 jaar zonder enige vorm van onderhoud door te gaan (batterijwissels uitgezonderd natuurlijk). Ook een uurwerk wat bizar nauwkeurig is…

Afgelopen jaar in mijn bezit gekomen, maar sindsdien veelste weinig draagtijd gehad. Zonde, want dit horloge verdiend het om wat vaker de vleugels uit te slaan…

Ik zet ‘m te koop voor een schappelijke prijs van 900,- euro. Dit is voorlopig ook meteen de bodem. Mocht ie voor dat geld niet binnen HF verkocht worden gaat ie via een ander kanaal weg.

Praktische info:

Ik heb er geen doos, papieren en/of extra schakels bij. Het is dus watch only met ca.18/18,5 cm omtrek. Het betreft een heel fris exemplaar en voor zover ik dit kan beoordelen ongepolijst. Voor z’n leeftijd zitten er bizar weinig sporen van gebruik op. De enige punten die ik zou kunnen benoemen zijn een heel klein puntje op de wijzerplaat tussen de 6 en 7 indices (zie foto) en een minuscuul oppervlakkig krasje op het glas (dit is echter te klein voor mij om met m’n iphone op een foto te krijgen).

Ophalen omgeving Eindhoven of verzenden (verzendkosten en risico voor koper)
Ik ben helaas niet in de gelegenheid om een koper heel ver tegemoet te rijden of zoiets.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Cheers en #staysafe

44 likes

Een upje voor deze beauty!! Ik merk dat mensen wat schrikken van het genoemde puntje op de dial en krasje op het glas. Laat u zich daar aub niet door afschrikken. Het is beide minuscuul mag echt geen naam hebben hoor.
Gisteren met een Samsung telefoon met betere camera in de weer geweest en eea nog eens goed vast proberen te leggen. Hier moest ik dus met licht en invalshoek spelen om het goed in beeld te krijgen.

• In de blauwe cirkel zie je de beschadiging op het glas. Ik heb hier echt veel moeite voor moeten doen en is eigenlijk ook alleen vanuit deze hoek goed zichtbaar.
  • In de rode cirkel zie je het puntje wat zichtbaar is op de wijzerplaat.
  • Al het overige wat men denkt te zien zijn stofjes ed. aan de buitenkant en in ieder geval geen beschadigingen oid.

Er zijn maar weinig horloges van 24 jaar oud die zo goed uit zien…!!!

3 likes

Upjeschupje voor deze knapperd…

1 like

Upje voor deze knapzak… :arrow_up::point_up:t3:
Ik hou er niet van om lang te leuren met iets wat ik te koop heb. Kan wel zeggen dat ik daar een hekel aan heb. Als ik iets langer dan een week te koop heb zonder deal, dan trek ik daar mijn conclusie uit.
Dus nu een FORSE en EENMALIGE prijsverlaging naar 800 ballen​:dizzy_face::dizzy_face::dizzy_face:. Deze bodemprijs hou ik tot aanstaande vrijdag aan. Als ie dan niet verkocht is gaat ie hier uit de verkoop…

Grijp deze kans voor een mooie en begeerlijke GS…
Nog een kleine fotodump:

20 likes