Grand Seiko Springdrive SBGA373G

Te koop en/of te ruil

Mijn Springdrive GS mag de collectie verlaten. Ik heb sindskort een sbgp013 en twee GS’s vind ik iets teveel van het goede. Horloge is net een jaar oud en heeft nog 51 weken fabrieksgarantie. Kast is super strak! Sommige foto’s zijn gemaakt met een 4,5x loep op de lens. Zie je de details met een iPhone lens net iets beter.

Staat is uitstekend. Sporadisch gedragen en met name op leer. Prijs vind ik een lastige aangezien er laatst één voor € 3.600 op het forum stond maar kort daarna ook één € 4.100. Beide leken snel verkocht. Ik ga er maar tussenin zitten met € 3.850 op staal. Wil je de leren handgemaakte struisvogelpoot in koningsblauw met GS gesp dan vraag ik daar € 100 extra voor.

Merk en model: Grand Seiko SBGA373G
Diameter: 40
Leeftijd: augustus 2020 (AD Nederlands geleverd)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: januari 2021
Papieren, doos en eventuele accessoires: full set!
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk maar verzending is op rekening en voor risico van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): goed!
Soort uurwerk en kaliber: springdrive
Vraagprijs: 3.850 op staal, 3.950 staal+leer

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

35 likes

up

1 like

Wat meer info en mooie foto’s over dit horloge!

4 likes

Weekend up!

2 likes

Omhoog!

8 likes

€ 3.825 op staal, € 3.925 op staal+leer. Horloge is in uitstekende conditie en zit nog bijna een jaar fabrieksgarantie op.

3 likes

Up

1 like

€ 3.800 op staal en € 3.900 staal+leer.

1 like

up

2 likes

:star_struck:

€ 3.775 op staal, € 3.875 staal+leer.

5 likes

€ 3.725 op staal en € 3.825 staal+leer. Kast is echt in top conditie. :ok_hand:

1 like