Grote NA! Meteen problemen

Ja de Fois heb ik recent gekocht, maar ik ben te lui daar een topic voor aan te maken en gaat het hier dus ook niet over. :wink:
Het gaat om de doos.
Niks bijzonders inderdaad, maar alles beter dan slingerend op de keukentafel, aanrecht, wasbak of mijn nachtkastje.

De box zelf is voor mij prima, geen hoogstaande kwaliteit en eigenlijk veel te lomp. Maar ik krijg het tegenover mijzelf niet verkocht om 100+ euro uit te geven aan een doos.

MAAR… Nu is er zoals jullie zien een lege plek. Dat stoort mij enorm! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Dus het jeukt alweer aan alle kanten om hem te vullen.

Nu ben ik benieuwd naar jullie opties/ideeën.
Eisen:

  • 36-38mm
  • geen zwarte plaat.
  • Ik wil onder de 1K blijven.
  • liefst gebruikt, maar mint.

Zelf zit ik met twee compleet verschillende dingen in mijn hoofd, vandaar jullie hulp. :wink:

  1. Mooie (blauwe) Flieger Stowa classic 36mm b.v. :sunglasses:. Alleen de enige blauwe is een LE van 40mm, jammer.

  2. Vintage Omega… Tja, gaaf! Maar met twee omega’s mag er wel wat anders in.

Ik ben benieuwd.

Tnx alvast!

4 likes

Beste is je budget ietsjes oprekken en voor een GS quartz gaan, althans als ik jou was! Anders een Sinn of Damasko…

2 likes

Hier ben ik het mee eens.


Deze heb ik ook voor onder de 1k kunnen vinden en vinkt alles van je lijstje af.

13 likes

Ehh dank voor de plug? :sweat_smile:

1 like

Huppa, al 3 kliks erop!!!

1 like

Haha dat gaat lekker! De prijs is niet vast, mensen! :joy:

1 like

Ohhh al 5!
Een kijken of we de 50 kunnen halen?

Geen links naar (eigen) verkooptopics svp. Dank

5 likes

Ok. ORIS big crown pointer date. Punt.
Ik zeg niks meer :unamused:

2 likes

Casio f91w

1 like

Excuses daarvoor! Ik had al twijfel of dat wel slim was. :see_no_evil:

Verder sluit ik mij dan hier bij aan:

Het blijven erg sexy dingen! :heart_eyes:

1 like

Iets vintage met goud b.v. Polerouter, Constellation C-shape, eventueel een vintage gouden Chrono.

1 like

Een Seiko Alpinist! Of een vintage gouden dresser.

1 like

Waanzinnig mooi, echt! Alleen quarts… :thinking: Toch helaas een minpunt

1 like

Hey het is alsof mijn alter ego dit topic heeft gemaakt! :grimacing:

Die box heb ik ook sinds deze week, en verrek ik heb er ook 3 horloges inzitten. Box had ik veeeeeel kleiner verwacht btw(is idd beetje groot en lomp), weet nog niet wat ik ermee moet :laughing:

Oris heb ik niet meer in de collectie, maar nog steeds een zwak voor.
De Aquis dit jaar verkocht maar de pointer dat is mij wat druk. Verder wel heel mooi!

1 like

Ik had 'm ook veel kleiner verwacht ja. :sweat_smile:Maar ach… Voor 2 tientjes hellemaal prima!

C shape kijk ik vaker naar. Heel mooi! Alleen wel 'n derde omega :thinking::joy:

Ik had een heel verhaal neergekalkt over Oris, maar dat werd weggehaald omdat er advertenties in zaten. Vandaar mijn wat kortere reactie :

De modellen Art Blakey en James Morrison zijn prachtig, maar die haal je niet voor 1000 euro (1500+).
Je zou hier wel de eerste zijn :star_struck:

Waarom eigenlijk niet? Dit is de eerste keer dat ik zie dat hier op ingegrepen wordt.

Het helpt mogelijk meerdere leden. De een vindt wat hij zoekt en de ander verkoopt wat hij te koop aanbiedt.