GZ: Goede rubberen strap voor Rolex 5-digit (zwart, 20mm)

Ik ben op zoek naar een goede rubberen strap voor een Rolex 16600.
Voorbeelden zijn bijv. Everest, Zealande of Tempomat. Soortgelijke opties natuurlijk welkom!
Geen deployant buckle (RubberB valt dus af).

• Kleur: zwart
  • Buckle: stalen gesp
  • Breedte: 20mm lug width
  • Lengte: max 8.5cm * 11.5cm

Ik heb nu een AliExpress variant om te testen en dat bevalt prima, maar wil een leveltje up.

Mocht je er eentje hebben liggen of een tip hebben voor nette 2e hands, dan ontvang ik graag een PB. Dank alvast!

Zuludiver tropic, echt fijne band, en doet het ook prima op rolex.

2 likes

Vanguard

3 likes

Ik zou gewoon hier een nieuwe kopen. Kost niet de wereld maar erg fijne band :ok_hand: En , een lid vd HF familie ;

1 like

Eens, maar dat station is TS al gepasseerd.

1 like

Thnx maar gaat echt om een band met curved ends

Topic mag dicht na een mooie tip!

Pre-sale dus ff geduld hebben, maar met code halloween2021 voor slechts €60,- een prima deal. :+1:

3 likes

Jij bent onaardig Siedo dat jij de bandjes van @Floris155 vergelijkt met Ali rotzooi :pleading_face:

1 like

Dat is niet zo bedoeld. Op dit moment draag ik ogenschijnlijk hetzelfde bandje, via Alie.

Dat vind ik sowieso een misvatting. Alie biedt veel aan, van kwaliteit tot rotzooi. Ik zou het niet allemaal over één kam willen scheren.

Je zet de bandjes van Floris weg als Ali-spul… en je komt op voor Ali spul?
Ik volg het niet helemaal Siedo.

Als ik het goed lees verkoopt Floris rubber en geen silicone. Afmetingen zijn ook anders dan de meeste Ali-bandjes.

Denk dat @Rolopalooza als ervaringsdeskundige hier een mening over kan geven.

2 likes

@JohnWick het is maandag ochtend hoor. :joy:
Tijd voor….

MAANDVERBANDMAN!!!

1 like

Hoeft ook niet. Ik kom nergens voor op en beschuldig niemand.
Terug naar Rolex Only voor de drama…

2 likes

Mooi man. Bedankt voor je waardevolle bijdrage :+1:

Op zich was het toch niet zo moeilijk?
Siedo probeert te zeggen… je hebt meuk van een paar euro en je hebt inmiddels kwalitatief betere spullen op Ali die wellicht dichter in de buurt komen van de ‘real deal’. Dat laatste hoeft niet zover uit de buurt te liggen van die duurdere bandjes.

TS heeft Iig gevonden wat hij wilde :+1:

1 like

Moraal van mijn verhaal is dat je iets chiquer kunt reageren over goederen van een ondernemend mede-forumlid.

:+1:

2 likes

Gewoon de vrouw/man wat vaker op zondag pakken. Scheelt een hoop frustratie op de maandag.

1 like

Jij hebt makkelijk praten met zo’n knappe man.

2 likes

Nog steeds boos dat hij jou verlaten heeft?

1 like

Jah, die Bogarde. Relatie ging stug… hij boog niet. Heeft er zelfs een boek over geschreven dacht ik.

Die bandjes worden al een half jaar aangekondigd… ik vraag me inmiddels af of ze nog gaan komen.