GZ: Rolex Datejust Met Grijze Plaat

Hallo allen,

Ik ben opzoek naar een vintage DJ met een grijze plaat en engine turned bezel.
Wideboy, geen wideboy. Scherpe kast, goede staat.

Ik zoek er 1 binnen Nederland en het liefst van een particuliere verkoper.
Het aanbod van de handelaren met een website is me bekend.

Ik ga verder geen budget noemen want anders krijg ik DJ’s aangeboden die net binnen mijn budget passen.
Laten we het er op houden dat ik het kan betalen en graag van jou wil horen wat je er voor wil hebben.

Reacties via een prive-bericht is wellicht het makkelijkst.

Zoiets zoek ik

@rickbtc heeft er eentje zag ik op IG.

1 like

Thanks, maar ik geloof dat die zilver is. Ik zoek echt grijs

2 likes

Van alle handelaren is je bekend? Ik heb 48 handelaren in mijn favorieten staan. Weet je zeker dat je eenheden gemist hebt? :wink:

Ik zoek een DJ met een grijze plaat, geen vervelende opmerkingen. Bedankt

3 likes

Jammer dat je mijn opmerking als vervelend interpreteert. Ik had je graag willen helpen, maar dit doet mij vermoeden dat je alleen maar particulier wilt kopen. Zeg dat dan gewoon.

4 likes

Dat staat er toch ook?

Het liefst ja. Waarom noem je dan dat het aanbod van de dealers bij je bekend is?

Zodat ik geen berichten krijg van DJs die bij handelaren te koop staan…
Alle bekende adressen zijn mij ook bekend.

Zeg dan gewoon dat je niet geïnteresseerd bent in horloges van dealers en reageer niet ala door een adder gebeten.

1 like

Nee dat staat er niet.

1 like

Man man man wat een kleine kinderen zeg. Laat die jongen gewoon zijn DJ zoeken en ga lekker door. Zure gedoe.

Succes. Mooie keus die grijze plaat :+1:

3 likes

Misschien heeft @Mchammer deze nog en wil hij er van af. Zijn collectie rouleert nog wel eens, geloof ik.

image
Deze staat me nog bij, omdat ie zo knap is.

2 likes

Het leek mij duidelijk.
Ik zeg ook nog dat reageren via een prive-bericht kan en dat ik van jou wil horen wat je er voor wil hebben.

Ik vond je nogal pocherig overkomen met je 'ik heb 48 dealers in mijn favorieten staan en jij kan vast niet goed zoeken als je geen grijze DJ kan vinden '.

Anyway, ik zoek een DJ van een particulier mocht het onduidelijk zijn.
Einde discussie aub.

1 like

Die vind ik wel vet lief ja!

1 like

Thanks Siedo. Ik ben er eigenlijk knalblij mee en hij staat niet op t lijstje om de collectie te verlaten. Tof dat je aan me dacht!

6 likes

Dat kan ik me voorstellen. Geniet ervan!

2 likes

Die is echt prachtig. Ik snap dat je em houdt :slight_smile:

2 likes