GZ: Zwarte Crafter Blue - CB10 voor SK007

Beste horloge vrienden,

Zoals de titel al doet vermoeden ben ik op zoek naar een 22mm zwarte tweedehands crafter blue CB10 strap.

Heb je er nog een liggen en moet je er van af hoor ik het graag!

Groet Nordin

2 likes

Niemand eentje liggen?:frowning:

Als de look je bevalt zou je ook de curved Uncle Seiko Waffle kunnen overwegen die @Patrick_PJA te koop heeft. Andere look maar ook een naadloos aansluitende rubberband en absoluut topkwaliteit. Wat dunner en stugger dan de CB, maar ook natuurrubber(mix) i.p.v siliconen dus trekt geen stof aan (ik heb zelf de niet-curved versie).

2 likes

:clap: Thanks Stefan, helemaal waar! Ik had Nordin al een PB’tje gestuurd maar hij geeft toch de voorkeur aan de Crafter Blue. :+1:

1 like

Thanks voor de aanrader, maar zoals Patrick aangeeft gaat mn voorkeur echt naar de crafter.
Maar bedankt voor de opmerking over het aantrekken van stof. Had ik nog niet meegenomen in de afweging.

2 likes

Ik heb er eentje beschikbaar. Zit alleen wel een zo goed als nieuwe srpd79 aan vast :innocent::innocent::innocent:

Crafter Blue trekt ook geen stof aan, overigens.

5 likes

hmmm jammer dat SRPD zwart is, anders het ik hem zomaar van je over genomen met!

1 like

Nieuw zijn ze toch ook niet zo heel duur? Zou lekker voor een verse gaan. 65 dollar zijn ze uit mijn hoofd.

Stoere combi zo :call_me_hand:

1 like

'+ $25 dollar shipping + $19 taxes :confounded:

Nee man. Heb meerdere Crafter Blue banden besteld voor de Pelagos en de Tudor Black Bay. Destijds ook Turtle en SKX en voor ongeveer 60 euro op de deurmat.

Dat is de prijs van strapcode, waar heb jij heb destijds gehaald?

Gewoon op de Crafter Blue site zelf.

1 like

Thanks! Kopen? :stuck_out_tongue_winking_eye: Kan je de CB altijd nog los verkopen, begrijp ik.

2 likes

Ik heb al twee vijfjes gehad en heb al een CB05 incoming.
Mooi geweest zo, thnx :sweat_smile:

1 like

Dan kan @Metin zijn seiko mod aan mij verkopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like