Had ik deze ochtend niet verwacht...

Heel gaaf gefeliciteerd :+1::ok_hand:
Bij mijn AD is een Sub al teveel gevraagd :joy:

2 likes

Supergaaf! Mijn grail!

1 like

En gewoon list?

Mooi man

1 like

Prioriteiten. Ik mag dit wel.

Mooie Rolex, @Kristofn. Van harte!

1 like

You lucky bastard! Lekker hoor. Geniet er van. Toch wel een beetje een lot uit de loterij. Wat heb je hiervoor gekocht bij de AD?

1 like

Mooi hoor

1 like

Bij een AD dus dat moet wel :wink:

4 likes

Gefeliciteerd, geniet ervan👍🏻

1 like

Datejust is tegenwoordig al ‘lastig, lastig. Zoveel mensen. Bla bla’.

Gefeliciteerd! Super tof dat je hem hebt gekregen en nog toffer dat je hem gewoon gaat dragen. :ok_hand:

1 like

Een zenith defy classic ceramic. En laten weten dat ik voor mijn 40ste begin 2022 een BLRO zag zitten. Ze ‘gingen kijken’, wat ik inerpreteerde als ‘never in your wildest dreams’. Dus had geen idee dat ik op de lijst stond.

Gisteren een gemiste oproep van een onbekend nummer, maar in mijn job heb ik dagelijks veel gemiste oproepen. Dus geen voicemail, dan bel ik niet terug. Om een of andere reden heb ik vandaag wel gebeld. Toen ik hoorde ‘uw pepsi is er’ wist ik het even niet meer :grinning_face_with_smiling_eyes:

10 likes

Gefeliciteerd! Gaaf hoor!

1 like

Ha, mooi man.

Is de AD je drinkmaat?
:thinking:

4 likes

Het kan allemaal, ik had met 2 weken verschil een Pepsi en een Batman.

Veel plezier met het horloge!

3 likes

Neen, maar voor een daytona mag hij/zij mijn drinkmaat worden. Heb maar niet gevraagd om op die lijst te komen

2 likes

:star_struck::fire:

Gaaf
Enjoy

1 like

Gaaf hoor lucky basterd! :sunglasses::boom: enjoy!

1 like

Mooi man! Veel plezier ermee!

1 like

Eindelijk thuis… hopelijk morgen op tijd nuchter

16 likes

Congrats!! Droom horloge. Sta ook al even op de lijst maar heb minder geluk…geniet ervan!

1 like

Thx. Komt zeker in orde. Ik denk dat ze ook duidelijk zagen dat ik geen flipper ben, dus de gunst factor. Deze blijft om de pols. Normaal zou ik nog 3 maanden moeten wachten tot mijn 40ste, maar f***k it…

1 like