Had ik deze ochtend niet verwacht...

Gaaf horloge.

Geluk is aan je zijde, zou meteen ff een kraslot halen haha je weet maar nooit :stuck_out_tongue:

1 like

Heb ik gedaan. Het lot zei: gaan rechtstreeks naar de AD, ga niet langs grey…

3 likes

Damn, gefeliciteerd!
Die aankoop was wel een aantal borrels waard. :blush:

1 like

Dat is lekker zeg. Aankoop zegt niet. Heb dit jaar goed wat horloges gehaald, en mag nergens op de lijst

1 like

Iets wat ik me nu wel afvraag… vanaf wanneer is de BLRO terug overgegaan naar Oyster bracelet? Was dat niet begin van het jaar? Betekent dit dat rolex nog heel wat stock had en dat ze echt wel de schaarste in stand houden, of heeft mijn AD heel wat stock in de safe en willen ze een bepaald omzet target halen door nu alles te verkopen?

Ben blij dat het de jubilee is geworden voor mij. Ik wordt gek van haarlijntjes op PCL’s

Ik ging ze normaal nog drie maanden wegleggen tot mijn 40ste, maar dat gaat niet gebeuren :rofl:

Van harte gefeliciteerd!!
Wat gaaf!

1 like

Wat een verassing inderdaad! Geniet er van.

Mag ik vragen wat je eerdere aankoop bij de AD was? Just out of curiosity…

2 likes

Een zenith defy classic ceramic

3 likes

Iedereen nu een Zenith Defy aan het orderen bij de AD. :joy:

Korting? Nee hoef ik niet hoor!

2 likes

Haha, ook dat is geen straf! Ik was benieuwd of TS een minder courante Rolex had gekocht.

1 like

Super mooie piece man!

Ik snap nog steeds geen drol van hoe dat allemaal werkt bij ADs kan iemand mij daar is wat over vertellen?

1 like

Volgens mij weten de AD’s dat zelf ook niet.

2 likes

Bij Gassan nemen ze geen bestellingen aan, en ze hebben nooit wat liggen. Ra ra hoe kan dat?

Als Gassan een levering krijgt is het meestal dezelfde dag alweer verkocht.

1 like

Van de horloges die ze in de winkel leggen ja. En de rest?

Nou er is geen rest?

Wel is er een heel select groepje die af en toe wat mogen shoppen, maar ja dat is overal zo.

:see_no_evil:

Mijn AD gaf wel aan dat ze probeerden zoveel mogelijk lokale mensen te voorzien. Dus de gunfactor en duidelijk laten blijken dat het niet is om te flippen helpt…

3 likes

Naar de liefhebbers uiteraard, waar anders?

1,4 miljoen stuks/ jaar? Zoiets?

Toen mijn vriendin me deze ochtend vroeg wat nu het volgende zou zijn, had ik niet meteen een antwoord. Daarover nadenken gaf me ook nog eens zin om alles uit de kluis te halen voor een groepsfoto

Wat de verpakking betreft kan rolex nog iets leren van zenith

De drie usual suspects, voor velen ‘saai’ en ‘veilig’, voor mij gewoon prachtig

Daarnaast de ‘out of the box’ optie. Nooit gedacht dat deze me zou blijven verbazen

En dan de horloges die de hele waanzin hebben gestart

Toen ik pas verslaafd raakte aan de hobby, was de navitimer mijn einddoel. Er kwam altijd iets anders tussen. Dus misschien later nog de navitimer en dan is het wel ok voor mij

17 likes