Hamilton Khaki Field Titanium Automatic Far Cry 6 Limited Edition

Ik bied mijn daily toolwatch te koop aan, omdat ik een andere op het oog heb.

Het gaat om een gelimiteerde editie (1983 stuks) van de Hamilton Khaki Field Titanium Automatic, de Far Cry 6. Hij heeft zelfs nog een eigen Hamilton micro-website en dit horloge komt ook voor in de game zelf.

Het gaat dus om een titanium behuizing. Gelukkig hebben ze die materiaalkeuze niet groot op de zijkant van de kast ingeëtst, zoals bij de ‘gewone’ Hamilton Khaki Field Titanium Automatic het geval is. De wijzerplaat is (naar mijn smaak) zeer geslaagd met een soort van vinyl retro vibe, geaccentueerd met kleine beetjes rood en faux patina en het saffierglas doet wat het moet doen: onzichtbaar en gepantserd zijn.

Omdat het een limited edition is, komt hij met leuke extra’s:

• Twee lederen banden. Die zijn nagenoeg nieuw, want ik droeg hem altijd met een NDC strap.
  • Een lederen watchroll. Ook deze heb ik niet gebruikt
  • Een tooltje om de banden mee te wisselen. Raad eens wat ik daar niet mee gedaan heb? Ik ben nogal verknocht ben aan mijn Bergeon tooltje, vandaar

Ik ga niet liegen: ik heb hem vaak gedragen in de ruim twee jaar dat ik hem heb en daarbij ben ik ook niet voorzichtig geweest. Dat vertaalt zich in krasjes, putjes en allerlei dingen die een toolwatch (naar mijn smaak) goed kan hebben. Ik ben mij er zeer van bewust dat mijn smaak niet jouw smaak hoeft te zijn. Helemaal prima. Technisch werkt hij overigens fantastisch. Hij loopt licht in de plus.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop (en niet te ruil)

Merk en model: Hamilton Khaki Field Titanium Automatic Far Cry 6 Limited Edition

Diameter: 42mm
Leeftijd: januari 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): januari 2022
Factuur en/of certificaat: Zit erbij, garantie (2jr na aankoop) verlopen
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet
Verzendkosten of afgehaald: Kan allebei
Conditie (krassen, werking etc): Ik heb hem gebruikt als daily toolwatch, dus je gaat er gegarandeerd krasjes, putjes en vegen op tegenkomen.Technisch loopt hij perfect.
Soort uurwerk en kaliber: Hamilton H-10 (ETA C07.611), 25 juweels en met 80 uur power reserve die op 21.600 tikt.
Vraagprijs: € 800,-
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Plaatjes:

13 likes

Up voor het weekend! Ik laat hem ongedragen in de doos zitten. Er staat er slechts één te koop op heel Chrono24.

Ik doe hem nog maar eens een keer omhoog. Laatste keer ook, want ik heb nog geen reacties, of biedingen ontvangen.