HanDavinci 👍

Heb een SKX009 Laten modificeren door @HanDavinci communicatie was duidelijk, alles verliep soepel en snel. Had binnen een paar dagen een goed verpakte mooi gemodificeerde skx, ipv weken wachten :confused:

Ik ben erg blij, zal vaker dingen van hem kopen!

3 likes

Ook ik heb een uiterst goede ervaring met deze seikoholic. Heb een skx007 gekocht om 'm te laten modden door @HanDavinci. De communicatie met hem verloopt soepel, reageert altijd snel, hij houdt je op de hoogte van de gang van zaken, helpt je met het maken van keuzes, gaat vakkundig te werk en geeft advies en zijn mening op gepaste wijze.

Ik had vooraf precies bedacht hoe ik wou dat mijn skx007 er uit zou gaan zien. Sub bezel, ceramische insert, dd saffier en andere wijzers. De beeman hands van yobokies hadden echter een defect waardoor ze niet op mijn horloge pastte. Hier kan hij echter niets aan doen. Alsnog kan ik in de toekomst andere hands uitzoeken en ze kosteloos er op laten plaatsen. Dat is nog eens service! Hiernaast had ik mijn horloge alweer binnen een paar dagen terug!

Ik raad iedereen dan ook aan die z’n seiko wil upgraden, modden, veranderen of wat dan ook om contact op te nemen met deze vriendelijke man.

7 likes

Je mag er ook wel eerlijk bij vertellen dat ik het vertikte om alleen de secondewijzer te plaatsen vanwege het kleurverschil in rood :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Maar bedankt voor de lof!

3 likes

Haha. Denk nog steeds dat het wel kicke staat i.c.m. het rode pip driehoekje op de insert. Voorlopig spelen we op safe met de originele wijzers. Dit is wat ik hierboven bedoel met “helpt met het maken van keuzes”.:laughing:

1 like

Ook ik heb een zeer goede ervaring met @HanDavinci, na vlotte communicatie een mooie hirsch band van hem overgenomen die zeer snel en goed verpakt geleverd werd in het verre België en nu al om de pols hangt.

Ik zal zeker niet schromen om in de toekomst nog zaken met hem te doen, en ik hoop zelfs dat hij ooit m’n Skx eens onder handen wil nemen en dan natuurlijk ook nog even meeneemt naar de Jumbo voor de bekende “stokbroden foto” :joy:

Bedankt Han! ook Namens Dhr Coco Rico :wink:

1 like

Dat is vlot zeg, in 2 dagen naar België :astonished:

1 like

Han heeft mijn SKX009 onder handen genomen door saffierglas en een “patina look” aan te brengen.Het resultaat is prachtig! Niet alleen is een Han een vakman. Hij is ook nog eens bijzonder vriendelijk en enthousiast. Dus 100% aan te raden. Wat mij betreft is Han dé Seiko-man van het forum.
Bedankt @HanDavinci :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

3 likes

Han-San of Bear Grylls (ik weet het niet meer) heeft m’n bekraste skx glas vervangen. Heel goed gedaan, erg blij mee! Vlot contact en eerder dan verwacht binnen :slight_smile:

2 likes

Ook ik heb goede ervaring met Han. Hij was bereid mijn SKX aan te passen naar smaak. De communicatie was erg duidelijk, hij hield mij ook precies op de hoogte van de status.

Ik ben super blij met het eindresultaat, een heerlijk formaat duiker met een lekkere look en feel. Han nogmaals, super bedankt!

En voor wie het topic met de plaatjes heeft gemist bij deze:

1 like

Helemaal gratis & voor niets (nu ja, ik moest een boodschap op een briefje schrijven :joy:) een 7S26 binnenwerkje ontvangen van Han :sunglasses:
Super kortom!

1 like

@HanDavinci : “I’m not a businessman, I’m a business, man.”

Ik zou zo weer zaken doen met deze kwibus. Topper!

4 likes

Hahaha, topper :thumbsup:

1 like

Han komt op het forum en maakt leuke topics en posts,
Ik vind Han lief.

Han heb ik op Whatsapp, hij is net zo verdorven als ik.
Ik vind Han liever

Han maakt een mod voor mij.
ik vind Han het liefste van het forum.

@anon50762135EV, fuck you, jij slikt niet. Lul.

8 likes

Laat die whisky maar even voor wat het is :wine_glass:

2 likes

Echnie

1 like

Weer een puike mod deal gesloten met @HanDavinci. Aanrader!

5 likes

:joy:

2 likes

Leuk gesprek gehad met betrekking tot sporten :joy: en natuurlijk het horloge wat ik heb gekocht.
Goede en snelle communicatie, zeker een aanrader!

1 like

Wijzerplaatje verkocht aan Han.
Snelle betaling, duidelijke afspraken.

Helemaal prima!

1 like

Vanavond mijn @HanDavinci Seiko SNXJ89 opgehaald in de netste grillroom die ik ooit heb gezien. De Seiko is helemaal super. Bedankt Han, je bent een vakman en een leuke vent!

3 likes