HanDavinci 👍

Die Han. Gewoon alweer een hele vlotte deal. Woorden schieten tekort, daarom maar een plaatje van mijn gevoel op dit moment. Aanrader!

yes

8 likes

Han is bezig met het omtoveren van mijn stock SKX naar een Bubble Butt. Het is nog even wachten op een laatste onderdeel maar ik weet nu al dat het helemaal goed gaat komen. Langer wachten met een review heeft dan ook geen enkele zin.

Bedankt Han!

5 likes

Het wordt tijd dat ook ik hier een liefdevol bericht achterlaat. Waarom? Omdat onze Han onze Han is en de wereld een klein stukje verbetert met zijn smaakvolle mods, fantastische service, ongevraagde van tijd tot tijd ongenuanceerde adviezen en (hilarische) meningen. Nou ja, wellicht … ach ja … laat ook maar, niemand is perfect. :grimacing:

Sinds november ‘17 in het bezit van de Seiko Turtle x Sumo Padi! Kort daarna ook de Seiko Turtle x Sumo Black kunnen bemachtigen. Beide overgenomen van HF-leden en gebouwd door Han. In de tussentijd samen de Seiko Turtle x Sumo Silver Surfer bedacht en door Han gerealiseerd. De honger gestild, nee … en Han wilde me graag, tenminste dat maak ik mijzelf wijs, weer eens helpen. Tijd voor de Seiko Turtle x Sumo Zimbe. Deze heb ik nog niet in levende lijve gezien, maar dat gaat snel gebeuren. Hopelijk onder het genot van een biertje en een paar mooie verhalen van onze mooie maar o zo verslavende hobby.

Nog even een foto (‘geleend van Han’) van mijn vier topstukken:

Han, nogmaals bedankt! You rock!!

Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat dit Han zonder baard is, niet verder vertellen … :wink::shushing_face:

9 likes

Hahahaha dankjewel Erik! :joy: die unieke Turtles heb ik met plezier gemaakt :ok_hand:

3 likes

Voor 3 x niks een SKX009 insert overgenomen. Mooi extraatje waren het leuke handgeschreven briefje en de Batman + Hulk sleutelhouders.

Han staat synoniem voor de forumspirit en is een Seiko kunstenaar pur sang. Dikke aanrader dus :+1:t2:.

2 likes

Bezel’tje van @HanDavinci overgenomen.
Perfect zoals verwacht … ben lichtelijk emotioneel van de geweldige ‘Superhero’s’ aan de lunch begonnen. Bedankt man! Kijk, die linkse lijkt gewoon nog op je ook Han :wink::+1:

3 likes

“Die linkse” is Dr. Strange, please pay attention :unamused:

Maar mooi dat je er blij mee bent, stuur maar een appje met het eindresultaat tzt!

3 likes

Geheel kosteloos heeft @HanDavinci mijn SKX013 gefixt. Naast deze samaritaanse actie heb ik ook nog een wolverine sleutelhanger gekregen.

Hulde :grinning:

9 likes

Squale verkocht aan @HanDavinci. duidelijke en prettige communicatie via berichten en fijne deal gemaakt.
Succes met de mod Han!

1 like

Nav mijn oproep voor een skx chapterring, bood @HanDavinci niet 1 maar zelfs 2 chapterrings aan en dat wel voor exact de prijs van 1 postzegel. Als bonus zat er in de envelop nog een candybar met hele hete snoepjes :hot_pepper::hot_pepper::hot_pepper: en een sleutelhanger van Spiderman :crazy_face:

Han, je blijft een topper en nogmaals dank voor deze geste !

4 likes

Onlangs een serieuze deal gemaakt met Han m.b.t. een serieus horloge. Alles volgens het boekje - communicatie, betaling. Uiteraard hebben we even besproken hoe ‘bijzonder’ onze Datejusts zijn. Aanrader, dus. Enige minpunt was misschien dat Han (ondanks het tijdstip, begin v/d avond) niet als een man een biertje meedronk, maar het hield bij een koffie. Volgende keer wellicht beter.

13 likes

:joy: :+1:t2:

Over een deal met @HanDavinci hoef je niet te twijfelen! Top-gozer met een Rolex hart.

1 like

Ook ik sluit me aan bij bovenstaande ervaringen @HanDavinci vroeg om een smerig bod, ik gaf het en de rest is geschiedenis.
Helaas had ik niet de ruimte om persoonlijk af te spreken maar er werd super snel en volledig naar mijn verzoek i.v.m. vakantie wat later verstuurd. Gisterenavond de T&T code vanochtend de postbode voor de deur.

TOP DEAL ! Bedankt Han !

1 like

Vriend Han had thuis nog wat oerlelijke, fel gekleurde Nato’s liggen en vroeg of ik daar interesse in had. Dit leek me wel wat en zodoende lag vandaag een mooie brief op de deurmat:


Ik vermoed dat hij met de naam refereert naar mijn vlezige coupe?!

Toen het pakketje open was trof ik een hartelijke gemeende boodschap van Han.

Han ontzettend bedankt voor de mooie bandjes en jij ook hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar! :+1:

4 likes

Van de week van Han een mooie groene SBDC077 wijzerplaat overgenomen met NH35 uurwerkje. Vlotte communicatie en een deal was snel gemaakt. Het spul zat heel netjes verpakt in een plastic doosje. Daaromheen zat een bubbeltjes envelop. De bubbeltjes envelop was weer gevuld met een soort van houtkrullen die Han waarschijnlijk over had van zijn paashaas verpakking. Zeker wel een aanrader :+1:t2:

1 like

Oh, vergeten @HanDavinci in het berichtje te zetten :roll_eyes::grimacing:

Maar wat is hij mooi geworden :heart_eyes:

4 likes

Suède bandje overgenomen van Han. Hij zat midden in een verhuizing maar nam toch de moeite de deal te sluiten (ik lag in mijn hangmat op de camping in Frankrijk dus had makkelijk praten) en op te sturen. Met een extra Nato als toegift. Dit bleek later een zogeheten ‘single pass’ te zijn die ik sowieso al eens wilde proberen (scheelt die dikke homp nylon aan de zijkant van je pols).

Topactie en prima zakendoen met de man uit de côte du derrière, @HanDavinci :wink::+1:t2:

1 like

Horloge verkocht aan Hanzel, het was weer een genoegen.

Het wordt tijd dat we weer ergens bier gaan drinken…

4 likes

Een prachtige Seiko van Han gekocht. Nadat het geld binnen was heeft hij m gelijk verstuurd. Erg goed ingepakt en goede communicatie. Zou zeker weer van m kopen.

1 like