HanDavinci's Rolex Datejust 16013

…wijzerplaatje.

So…now that I have your attention, je dacht toch niet dat ik mijn DJ te koop aan ga bieden hier? Ik ben malle Henkie niet, dat ding is mie een portie cool.

Wat ik wel te koop aanbied is de champagne wijzerplaat van de DJ. Hij heeft geen stick markers, maar meer een soort cillindervorm-markers. Ik vind het maar drie keer ruk, misschien jij niet.
.
De staat is mint als je de patina van de coronet op 12 uur niet meetelt, maar ik noem patina zelf geen beschadiging. Dat zou hetzelfde zijn als de kraaienpootjes van je vrouw een defect noemen. Voor de duidelijkheid, that’s just wrong.

Ik heb geen beschadigingen kunnen ontdekken en hij ziet er verder perfect uit.

Hij komt in een kek wijzerplaat doosje:

En hier te zien in een 16013:

Verzending: F2F in omgeving Enschede of met tracking versturen.

Prijs: 250 piek exclusief de verzending. Als je het hier niet mee eens bent ga je maar naar juwelier Burger toe waar je 350 piek mag betalen voor een minder exemplaar :sunglasses:

Ruil: Ik sta altijd open voor iets interessants! En met interessant bedoel ik dus geen microbrand van twee snippers. Daar maak je me niet blij mee.

Groetjes! :v:

33 likes

Hmm weinig animo. Nul animo eigenlijk.

Was het mijn fopje of de pedante toon waarop ik de advertentie schreef? :thinking: Niemand weet het.

De prijs blijft vast staan op 250 pecunia’s. Ik ga ook geen dinero zakken, want als ik hem in de lade mik en over vijf jaar verkoop heb ik een betere deal te pakken.

Maar… mocht iemand een leuk pop-art werkje hebben is dat mogelijk als ruil, Ik ben altijd wel geïnteresseerd in een leuke llitho of zeefdruk uit de '70 of '80s. Of een modern arts olieverfschilderij, op voorwaarde dat er veel kleur inzit :rainbow:

Han ook OUT :call_me_hand:

4 likes

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.

Dit topic is na 24 uur automatisch geopend.