Hans

Gezellig en leuke ruildeal met Hans. Een horloge voor bier. Ideaal. :sunglasses:

Veel plezier met de Omikron!

4 likes

Geniet ervan! Maandag gaat de Omikron mee naar z’n Heimat…

1 like

Vlotte deal met Hans gemaakt, goede communicatie en komt afspraken gewoon na. Aanrader!

1 like

ook een super - met een zachte g - goede deal gemaakt met Hans, vriendelijk, aardig, komt zijn afspraken na en het waren buitengewoon gezellige uurtjes. een deal met Hans komt met mijn hoogste aanbeveling!

1 like

Vandaag een Samurai van @Hans overgenomen.
Vriendelijke en vlotte communicatie en we kwamen snel tot een deal.
Horloge werd netjes en snel aangetekend verzonden.
Fijne deal en zeker voor herhaling vatbaar.

1 like

Een mooie Seiko van @Hans overgenomen.
Bedankt Hans!

1 like

Een mooie Seiko van Hans overgenomen. Prettig contact en alles zoals het hoort.

1 like

Snel, vriendelijk, soepel: fijn Sumo-zaken doen zo, veel dank, Hans!

1 like

De mooie The Citizen aq4020 van Hans overgenomen. Prettige vlotte communicatie en hij kwam het horloge zelfs persoonlijk brengen. Super service :+1:

1 like

Grand Seiko gesp over mogen nemen van Hans.
Prettig contact en nette verzending :ok_hand:

1 like

Een mooie, zgan Seiko SPB187J1 overgenomen van @Hans. Snelle overeenkomst, snel reageren en snel versturen. Fijne communicatie en een mooi horloge. Super!

1 like

Super transactie.
Die andere Seiko SPB187J1 van @Hans gekocht (ja, hij had er 2 :wink: ) voor een hele mooie prijs.
Hans is een stukje omgereden om bij me thuis langs te komen, dat is nog eens service!
Heel vriendelijk, lekker over horloges gepraat, kopje koffie erbij.
Zeker voor herhaling vatbaar!

De buit:

1 like

Fijne transactie gedaan met @Hans. Snelle actie, fijne communicatie, aanrader!

Haaaaahhhh!!! @Hans nog steeds goed bezig.
En niet alleen voor zichzelf, ook voor mij.
Dat wordt zeer gewaardeerd, zijn voordeel werd mijn voordeel door zijn alerte actie.
Vriendelijk, zorgzaam en betrouwbaar… kernwoorden, maar ook sleutelwoorden als je Hans moet kenmerken.
Heel fijne deal, en veel vriendelijkheid,. Tsja, daar heb je dan de cocktail waar je vrolijk van wordt zonder een druppel alcohol.

:+1:

1 like

Vandaag mijn Zenith verkocht aan Hans, lekker onder het genot gesproken over de gekte van onze hobby :joy:

Hans is een man van de afspraken en de deal was dus ook snel beklonken al ging er wel een ‘triootje’ aan vooraf :sweat_smile::wink:

Aanrader en zou zo weer zaken doen met Hans :ok_hand:t2:

1 like