Hansvv

Leuke deal gemaakt met @HansvV.

Prettig contact én zo dichtbij in de regio ook een HF lid zonder het te weten is erg leuk.

Geniet van de Seiko Hans!

Seiko jubilee aan Hans verkocht, deal was snel rond en geld ook direct overgemaakt!
Verder duidelijke en leuke communicatie.

Hans is een echte aanrader!

Leuke, vlotte communicatie met @HansvV. Als ik in de buurt ben doen we een kop!

Geld stond er al toen ik nog onderweg was naar de posterij, ook na ontvangst keurig even vermeld wat ie er van vond, gewoon leuk zaken doen op deze manier.

Aanrader! :+1:

Ik zal maar in het topic met de meeste reacties reageren (wellicht handig om de 3 topics samen te voegen @mods?). Vandaag een horloge verkocht aan @HansvV. Hij kwam het horloge ophalen en we hebben nog even over horloges kunnen praten. Fijne deal en aan te raden koper :+1:

Goede ervaring met @HansvV. Een leuke Seiko aan hem verkocht en met kop koffie erbij leuk gesproken over zaken die ons allen aangaan (duurzame mobiliteit) en natuurlijk over horloges. Aanrader, ook vanwege snelle communicatie!

Prima deal gehad met Hans. Prima communicatie, vlot ophalen en een leuke man.
Aanrader!

@HansvV heeft een horloge van me overgenomen. Nette en correcte communicatie, evenals de verdere afhandeling. :ok_hand:

Seiko overgenomen van @HansvV. Vlotte en soepele deal gemaakt; goed en vriendelijk contact. Verder liep alles precies zoals afgesproken. Zou zo weer met hem in zee gaan. Hans, bedankt en misschien tot een volgende!
Julius

Ook hier snelle en vlotte deal met @HansvV voor het overnemen van bergeon setje ! Top!

Seiko gekocht van @HansvV

:+1:t2: ervaring.
Snel en goed verzonden.

Vandaag een hele mooie Seiko overgenomen van Hans. Vriendelijk en gastvrij ontvangen bij Hans thuis en na een prettig gesprek huiswaarts gekeerd met de nieuwe aanwinst. Helemaal goed :+1:

Een horlogedoos overgenomen van @HansvV.
Snelle deal, prompt verstuurd en de doos zoals omschreven: in uitstekende staat.
Aanrader :+1:

Ook een doosje van Hans overgenomen van Hans.
Vlot en helder!

Een mooi klokje van Hans overgenomen.
Fijne communicatie, goede prijs, snel geleverd en het klokje is ook nog eens heel mooi.
Fijn zaken doen!

Bedankt Hans.

Een Seiko Sumo overgenomen van @HansvV, gister de koop rond gemaakt, vandaag (bombproof) verpakt in huis. Dank!

Hier ook een Seiko overgenomen van Hans a.k.a. @HansvV . Prettige deal en snelle verzending, kortom; top! :+1:

@Jur en/of @Jurgen in de zoekfunctie kreeg ik 9 hits (zelfs ervaren leden lijken dit moeilijk te vinden…) op ervaringen met @HansvV . Kunnen jullie die ‘bij elkaar vegen’?

1 like

Fijn contact en snel met antwoorden. Nog voor de vakantie om de pols!

Nette overdracht!
Prima kerel:)

Fijne verkoop met Hans gerealiseerd.
Alles goed verlopen, snelle betaling plus ontvangstbevestiging.

Goed zaken kunnen doen met HansvV, komt z’n beloftes na, goede communicatie dus als jullie iets willen verkopen of kopen dan is Hans een zeer goede keus.

1 like