Henry Archer Vesterhav Polaris Purple

Hi liefhebbers,

Ik heb een nieuwe graal gezien en heb mezelf beloofd dat als ik nog een horloge koop, er ook 1 uit mijn collectie moet verdwijnen. Wreed maar waar😐
Met pijn in het hart gaat mijn 3 maanden oude Henry Archer de verkoop in.
Het model in deze kleur is uitverkocht en lijkt vooralsnog niet meer in productie te komen. Het horloge is aanvullend gereguleerd en loopt ZEER nauwkeurig (zie timegrapher shot).
Het horloge is 2 keer binnenshuis gedragen en verkeert in 100% nieuwstaat.

Het horloge heeft een prachtig levendige paarse wijzerplaat en is ultra dun voor een automaat (krap aan 10mm). De lug breedte is 20mm en de lug to lug is 47mm. Ik zou zeggen, grijp je kans!

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop
Merk en model: Henry Archer Vesterhav Polaris Purple
Diameter: 40mm
Leeftijd: 3 maanden
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: april 2024
Factuur: ja
Originele doos: ja
Verzendkosten of afgehaald: beide
Conditie : 100% nieuwstaat, 2 keer binnenshuis gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9019
Lume: Swiss BGW9
Lug to lug: 47mm
Lug breedte: 20mm
Hoogte: 10.45mm
Waterdicht: 200 meter

Prijs: €470,- + evt verzendkosten (PostNL, €6)

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

9 likes

Up

Up

Up

Up

Up

Bodemprijs: lager wordt het niet anders blijft deze in de collectie: €425 + evt verzendkosten (€6)

Up

Up

Up

Up