Herenhorloge met (zalm)roze wijzerplaat

Omdat het kan haha! Nee, omdat ik meer kleur in mijn collectie wil… En ik roze echt heel gaaf en stoer vind!

1 like

afbeelding

6 likes

Jacobimmmm

1 like


Heeft een zalmroze achtige uitstraling

Hij is er nog niet, maar mogelijk wel komende zomer. Een Smiths (Timefactors) Polerouter hommage met zalmkleurige plaat. Weet niet of die binnen budget zal vallen, maar betaalbaar zullen ze vast en zeker zijn. Hieronder alvast een tekening.

EDIT: Ooops. excuus. Was voor TS bedoeld. @JayJayLookaLike

6 likes

Ze is niet helegans zalm (maar dat zijn jouw voorbeelden ook niet), ze valt niet meteen binnen jouw budget, en ze wordt gemarket als dameshorloge, maar de Squale 1521 Onda Pink is wel prachtig (behalve de bandjes dan).

1 like

Ik heb deze voor die prijs. Rus met swiss motor.
Hier op 17.5cm pols.

6 likes

Ik had hem gezien en vind hem heel mooi! Ben alleen bang dat hij net te vrouwelijk is, maar dan zou ik hem om moeten zien…

1 like

Mooie kleur wijzerplaat! Is ook weer eens iets anders dan een ronde wijzerplaat hahaha!
Vrees alleen dat deze niet op Nederlandse websites wordt verkocht of wel?

Op Duitse ebay, verkoper Sonnenflasche. Daar zit Juri Levenberg achter, een gerenommeerd verkoper van Russische horloges.
Weet eigenlijk niet of die (zalmkleur) van mij nog te koop is bij hem.

1 like

Die heeft hem al verkocht hoor :sweat_smile:

1 like

Dank je wel! Ik ga gelijk kijken! :slight_smile:

1 like

Shit! hahaha! Aan wie is die verkocht @Dao? Dan ga ik die stalken en mijn budget bieden hahaha!

2 likes

15 likes

WAUW! Die is mooi! Die wil ik!

Je hebt een Pm :grin:

1 like

Veel te duur maar ik wil je hem niet onthouden gezien niemand hem geopperd heeft


Voor mij is dit de mooiste, als jij er ook zo over denkt heb je een spaar doel :blush:

Zijn genoeg mooie suggesties voorbij gekomen, sterkte met kiezen :wink:

9 likes

Toevallig een video tegen het lijf gelopen over de zalmkleurige wijzerplaten https://m.youtube.com/watch?v=dP22kO0UJd0

1 like

Ik las zalmroos en mijn ogen :heart_eyes:
Prachtige dial en heb er 1 een paar weken in bezit nu.
Heb een like gegeven aan alle modellen die me bevallen :+1:

Good luck

14 likes

Klein beetje buiten het budget, met een factor 20 tot 30? :slight_smile:

2 likes