Herenhorloge met (zalm)roze wijzerplaat

Dank je wel! Ben er heel benieuwd naar :smiley:

1 like

Maar is die zalmroze? Op de foto lijkt die meer richting beige…
Veel plezier ermee in ieder geval!

1 like

Ik durf het niet te zeggen… Op de ene website staat roze (dit werd ook bevestigd door de juwelier) op weer een andere beige of bruin :rofl:

We zullen zien hahaha! Maar thanks!

Tourby in 40mm
Ook beschikbaar in 43mm

Render

Echte foto

10 likes

Stowa Antea,wel boven budget helaas

6 likes

Mijn favoriete combinatie… zalm/ donker roze/ en staal … of witgoud. :slight_smile: :ok_hand:

20 Jaar geleden tijdens mijn zakenreizen naar Azië viel mij al op dat die combinatie daar door (succesvolle) zakenmensen vaak werd gedragen. Ik werd er toen ook door gegrepen en vind het nog altijd prachtig. Hier werd dat toen- en zelfs ook nu vaak nog- als iets voor dames gezien… Ik ben het daar niet mee eens- en een heleboel Aziaten met mij ook niet… :joy:

Dit is de mijne- mijn dagelijks horloge al jaren- en ik geniet er nog altijd heel erg van. :wink:

PS: buiten budget, begrijp ik, maar gewoon even gedeeld omdat ik jouw smaak ook deel. Succes met jouw zoektocht!:blush:

13 likes

Yobokies als modder heeft ook iets wat erop lijkt.

4 likes

Dit is zeker wel een snoepje

1 like

Werkelijk een prachtig horloge!
Inderdaad (helaas!) buiten mijn budget, maar dit is zeker mooi qua inspiratie!
Dank je wel! Draag hem in goede gezondheid!

1 like

Dank je!:slightly_smiling_face::+1:

Het was ff zoeken maar de prijs is nog sappig ook. Alleen jammer van het S logo en de kroonpositie. Verkopen ze de dial los?

U roept, Yobokies levert:

Ps ik heb geen aandelen bij desbetreffende leverancier, maar zijn gewoon leuke producten naar mijn mening :grinning:

3 likes

Ik deel hem hier even, voor de liefhebbers. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Zalm is het nieuwe oranje. Deze Zelos Swordfish is alleen wel al uitverkocht.

3 likes

2 nullen teveel voor de komma maar zeer mooie zalmroze dial;

6 likes

:heart_eyes:

Echt heel mooi!

Altijd jammer weer haha! Maar inderdaad prachtig

1 like

Verrassend hoe duur sommige merken zijn, dit was een one off maar de normale stalen versies zijn ook al 25K plus.

1 like

Ja, daar verbaas ik me soms ook enorm over! Zal vast met diverse factoren te maken hebben (dat geloof ik absoluut) maar soms rijzen de prijzen helaas (voor mij sowieso) de pan uit! :rofl: :roll_eyes:

1 like