Het grote horlogegerelateerde "domme" vragen topic (Deel 1)

Je betaalt beslist gewoon de plaatselijke BTW. De stickerprijs dus. Alleen voor non-EU inwoners bestond deze regeling, maar volgens mij is die al lang opgeheven. Dat laatste herinner ik me uit mijn retail-tijd en dat is lang geleden.

1 like
1 like

Ik kijk nu al een tijdje mee op het forum, maar wanneer word je trustlevel 2?

Vraag ik me ook af

1 like

Gewoon lekker posten en meelezen. Dat gebeurt vanzelf.

3 likes

Net als met autoā€™s, niet zelf aan zitten.

En al helemaal niet binnen de garantietermijn.

Dat heb ik ook gelezen, maar dat schijnt bij de airblade het geval te zijn.

1 like

Ik denk dat je niet bedoelt. Airblades hebben een HEPA filter.

Correct.

Hoe zoek ik in het Nederlands op sailcloth bandjes?
Ik kom alleen maar op Amerikaanse en Engelse sites uit. Geen zin in gehannes met douane enzo.
Enige Europese site die ik kan vinden is die van watchbandit, maar er moeten er vast meer zijn.

Paar voorwaardes zijn lengte van je lidmaatschap en hoe actief je bent. Dus wie weet ben jij binnenkort ook gewoon TL-2. Kaninho zal nog een paar maandjes moeten wachten :upside_down_face:

1 like

Misschien op ā€˜canvasā€™ horlogeband?
Zijn dan vaak stoffen banden met lederen onderkant.

1 like

Met ā€œnylon canvasā€ lijk ik wat verder te komen. Dankje!

1 like

Bedankt voor je antwoord, gewoon geduld hebben dus :slight_smile:

Als je bij Bartonwatchbands.com bestelt dan worden de bandjes gewoon in een bubbeltjes-enveloppe door de brievenbus gedrukt. Verder geen gedoe met douane omdat op brievenbuspost veel minder focus ligt (is in ieder geval mijn ervaring, dat dat er gewoon tussendoor glipt).

2 likes

En actief zijn. Ik ben korter lid dan jij maar al wel trustlevel 3.

Sinds gisteren krijg ik bij iedere nieuwe post die in het taalnazitopic binnenkomt een melding, ook al heb ik met die betreffende post nix te maken. Hoe kan dat :question:

1 like

Even helemaal onderaan de draad jezelf op ā€œnegerenā€ zetten. Dat zou afdoende moeten zijnā€¦ ā€¦of op ā€œnormaalā€ zetten, dan krijg je als het goed is ook geen meldingen meer.

Je staat nu op ā€œin de gaten houdenā€ denk ik.

2 likes

Thanks

1 like

Dat is wanneer je taalkundig niet voldoende vaardig wordt beschouwd, heb ik horen zeggenā€¦

5 likes