Het grote horlogegerelateerde "domme" vragen topic

Ook waar!

Domme vraag: ik laat af en toe de chronograaf ff lopen. Dat doe ik om het gevoel, maar denk ook om het soepel te houden. Klopt mijn laatste reden überhaupt? Dank voor jullie antwoord

1 like

Na een maand binnen de +2 sec afwijking per dag te hebben gelopen, gaf ‘ie het op gedurende een vergadering. (En zo saai was die babbel niet eens)
Ook na wat bemoedigende klapjes geen leven meer in te krijgen…
Dan maar een donor binnenwerkje opofferen (die ik toevallig nog had liggen)

Van het gedeelte waar ik over de grond aan het kruipen ben op zoek naar de minuten wijzer heb ik maar geen foto’s gemaakt…
Door dat stressmomentje sowieso niet meer echt in foto-modus, waardoor alleen nog maar een plaatje van wijzerfriemelen en eindresultaat

En ja,

16 likes

Ik heb ook eens een stomme vraag. Om hier iets te verkopen moet je uiteraard een bepaalde status hebben (daar gaat deze vraag verder niet over). Maar waarom mag eigenlijk wel jan en alleman aanbieden op een topic uit de rubriek “gevraagd” ? Is dit niet merkwaardig dat indien je iets specifieks zoekt ook op een of andere manier wat meer “gerespecteerde” aanbiedingen mag verwachten en niet bijvoorbeeld van iemand die net een uurtje een account heeft aangemaakt? Gewoon maar iets wat in me op kwam eigenlijk.

1 like

Ik vind het geen stomme vraag. Ook geen domme trouwens. Het is iets dat je denk ik niet tegen kan houden of je moet de categorie gaan verbergen voor TL1. Ik weet niet of de zoekenden daarmee geholpen zijn.

1 like

Ik denk dat je,als je iets specifieks zoekt,en iemand

Wil datgene toevallig net kwijt,je alleen maar blij bent. Niet dan?

1 like

Ik denk dat de kwaliteit en betrouwbaarheid opgebouwd word in dit forum, door de controle vanuit de groepsleden die elkaar kennen. Je wordt best scherp beoordeeld en je kunt berichten terugvinden over de gedraging rond koop en verkoop.
Eendagsvliegen genoeg, zowel aan de aanbod als de vraagzijde.

1 like

Is dat echt het enige verschil tussen NH35 en 4r uurwerken dat er geen Seiko op staat?!

1 like

Ja. En de finishing op de rotor is soms ook anders.

2 likes

Hoe krijg je nieuwe leren banden soepel en comfortabel?

1 like

Door ze te dragen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja zeker als je door de regen loop wordt nat.

:joy: :rofl:

Jesus

Daar hebben ze nog een onderzoek naar gedaan, de conclusie was zo verrassend dat ze dit op een tegeltje hebben gedrukt

Wat @koekoek zegt :+1:

1 like

Ik loop altijd tussen de druppels door…

1 like

Bij de aanschaf van mijn IWC kreeg ik een mooi IWC poetsdoekje. Kan het kwaad als ik deze op een omega gebruik?:sweat_smile:

Zolang je het niet over het logo gebruikt kan het geen kwaad!

1 like

Ik heb het elders al gevraagd, maar daar reageerde er niemand op, dus nu ook hier…

Heeft iemand toevallig ervaring met de watchpouches van Wesley? Klettert een horloge niet alle kanten op in zo’n pouch?

1 like

Universal Geneve plexis hebben dat… een loep aan de binnenkant.

1 like