Het grote horlogegerelateerde "domme" vragen topic (Deel 1)

Man, je bent een genie. Geef me vijf minuten. edit: Nee, tien, want ik moet ook een verlengsnoer hebben.

6 likes

Wat mij betreft ook.

1 like

Ik denk dat het een stuk makkelijker zit, de linker kant van je horloge zit vaak nog onder je mouw

Hmmm, dat klinkt best logisch.

En geen vrouw in huis? :joy::beer::beer:

1 like

Dit:

1 like


Ik weet niet hoe oud je bent, maar er komt een tijd dat je graag een afwijkende kleur van je datumvenster wilt, zodat deze beter afleesbaar is. Tenzij je de datum niet hoeft te weten, maar een no date kan soms wat zaai zijn. Ik vermoed dat de datum bij de meeste ontwerpen rechts gesitueerd worden, zodat de datum eerder in het oog springt bij het dragen van kleding met lange mouwen. Zelf loop ik nagenoeg altijd in een polo met korte mouwen.

2 likes

Die is al druk met de wijnklimaatkast aan de andere kant van de bank.

1 like

Die is zeer geëmancipeerd. Ik haal vaker een kopje heet water voor haar dan dat ik een biertje mag pakken.

1 like

Haha mooi Kasper, dat is inderdaad een flinke klatser!

Staat Lego ook met horloges met een stand in Basel?

Wat is de kracht van Breitling?

Ik kan zelf wel het e.e.a. bedenken, maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Mijn inziens een stoer, manlijk en avontuurlijk imago gevangen in een product van luxueuze horloges.

1 like

Ik zou je er graag antwoord op geven, maar ik heb helemaal niets met Breitling


Wat houdt de vage uitdrukking ‘buy the seller’ of ‘koop de verkoper’ in?

Waarom gaat iedereen uit z’n plaat als je het over een “Rollie” hebt, terwijl een “Speedy” bijna een koosnaampje is?

1 like

Ik vind beide verbasteringen verschrikkelijk!

1 like

Dit gaat er om dat je je gezond verstand gebruikt voordat je met de verkoper in zee gaat. Weet je genoeg over de verkoper om hem geld te geven? Ben je er van overtuigd dat hij je niet zal oplichten, kloppen zijn referenties?

2 likes

Wat is een watchrol? En de toegevoegde waarde? Dezelfde vraag voor de travelcase

Waarom zetten verkopers bij hun advertentie “voor een snelle deal”? Gaat de prijs omhoog als het niet snel wordt verkocht?