Het grote horlogegerelateerde "domme" vragen topic (Deel 1)

Zo heb ik ook wat trekjes. Iets uit een magnetron pakken doe ik met mijn niet-horloge-arm-hand :+1:

7 likes

Sinds ik een antimagnetisch horloge heb houd ik mijn bord gewoon nog vast als het wordt ge-nuked in de magnetron. Gewoon om een punt te maken. :+1:

12 likes

Ik heb, net als denk ik de meesten, een duiker gekocht omdat ik die mooi vind, niet omdat ik duik. Hou wel van een klatser om de pols.

2 likes

die is te heet gewassen…

1 like

Ok heb ik er ook één :

Hoe houden jullie in godsnaam al die Rolexen uit elkaar ???
" ik vind de 1648765986 mooier dan de 186765456 “
” gezocht…Rolex 18769875 het bekende model “
” die wijzers van de 160087 zijn echt fantastisch :heart_eyes: "

HUH :fearful: ?

Dan zap ik al door…

50 likes

wat dacht je van een Rus op perlon…

3 likes

Ik dacht dat ik alle typenummers wel kende bij Rolex, maar de nummers die je nu noemt heb ik dan weer nog nooit van gehoord. :thinking: :wink:

4 likes

Dat hebben ze daar bij Rolex express gedaan om het gepeupel weg te houden. Alleen de elite is nog slim genoeg om een Rolex te kopen.

13 likes

Aaaaaah ok thnx :+1: dat scheelt weer denken

3 likes

Lol. Bij Omega doen ze dat nog een tikkeltje erger, zoals modelnummer 3437.5513.443.43.88.666.6543.3241.45

7 likes

Een duiker dan :thinking::thinking:???

1 like

Die eersten zien eruit als Omega nummers. Helemaal geen touw aan vast te knopen.
Maar die 214270 komt er hoor, ooit

1 like

Als toeschouwer ook niet altijd handig… stond ik laatst te denken na geestdriftig applaudiseren in een stadion. Zijn die G-shocks in de collectie toch best handig.

2 likes

Avonddienst.

1 like

Geldt ook voor een duikhorloge. een duikhorloge is uitsluitend zo gefabriceerd dat de opgegeven druk de pakkingen resp. sluiting niet vervormen en zodoende geen water doorlaten.

2 likes

Dat hangt er natuurlijk ook nog van af of het om een modern horloge gaat of een vintage.
Misschien zou een huidige Omega planet ocean bijvoorbeeld of een andere moderne toolwatch met moderne anti shock systemen in het uurwerk deze schokken van het golf wel aan kunnen

1 like

Dan moet je Eulit perlons proberen

1 like

Heerlijk topic dit :ok_hand:

1 like

Je bent een rare jongen :grimacing:

1 like

Pas op dat je je spellingcontrole niet per ongeluk aan hebt staan, anders heb je zo een ban te pakken…

6 likes