Het grote horlogegerelateerde "domme" vragen topic (Deel 1)

Kijk, dat zijn pas secundaire Arbeidsvoorwaarden;
Lucky you.Top!

Enne… Goed afdrogen (je horloge bedoel ik)

1 like

Sommigen kunnen niet tegen een beetje humor heb ik zo het idee :smiley:

2 likes

Ik doe vaak de ‘quality controle’ van ons aanbod in bad op de telefoon :slight_smile:

5 likes

:scream::see_no_evil::grin:

4 likes

Hahah stel je niet aan man. Ik heb sportief gereageerd op je, naar mijn mening onterechte, opmerking over arrogantie van mijn kant.

Klein steekje terug kan je hebben toch?

Ging ook niet om jou.

Dan zie ik ze vliegen.

Dacht dat je hiermee mij bedoelde.

Dit sloeg op iemand anders…

Dat zijn veel domme vragen toch!?

1 like

Aha duidelijk.

Dan wil ik je bij deze laten weten dat je er met je mening naast zit.
Mijn intentie met deze topic is anders dan dat het bij jou is overgekomen.

Waar moeten mensen met (in jouw ogen) domme vragen dan terecht als ze al vriendelijk verzocht worden er geen topic over te maken? (en ga nou niet zeggen ‘hier’ ,want dan voelen ze zich van te voren al dom) :wink::rofl:

Let op…gebruik van smily’s…let op

Kun je zonder invoerrechten een horloge uit Turkije laten komen?

1 like

Ik verzoek niemand vriendelijk of onvriendelijk om geen topic aan te maken. Ik geef alleen aan dat er via hier een podium voor is. Maar een discussie is onnodig voor mijn gevoel.

Hier, een smiley :confused:

Ok misschien een idee om dit verder buiten het topic om bespreken @Watch2Morrow en @AstonMartin? Vond het ontopic gedeelte nl. wel interessant!

Vraag: hoeveel ‘beter’ is de 6r15 movement dan de 7s26 nu echt? Verschil qua winding en hacking snap ik nog, maar is het nu zoveel preciezer of duurzamer dan het de meerprijs waard is?

5 likes

Quote
Kleding, lederwaren en vele andere producten komen uit Turkije. De douane-unie zorgt ervoor dat u voor de meeste producten uit Turkije geen invoerrechten betaalt. Dit is natuurlijk erg aantrekkelijk. Heeft u ook plannen om producten te importeren uit Turkije? De Kamer van Koophandel zet de aandachtspunten voor u op een rij!

Ja. Maar mag het ook van de douane? Nee.

Jawel

Doel je hier op de 430(?) euro?

Dit horloge is vele malen duurder dus als 430 euro de limit is…