Het is weer woensdag!

Vandaag wederom de GMT II

Jaap

Poljot Sturmanski Civil

Arjay

Goedemorgen,
Vandaag een tissot seastar uit de seventies:

Ruud

Deze maar weer eens.

Voor mij deze Zeno weer eens

Fortis Flieger GMT

ML MP Skeleton.

Gerwin

vandaag mijn cartier

Sinds langere tijd weer mijn Poljot Aviator 45mm (inmiddels voorzien van nieuwe band):

Marc

Pas een paar weken om de pols, dus nog steeds deze: en loopt nog steeds minder dan een seconde per dag voor: nu zo’n 5 seconden in anderhalve week!

Vandaag mijn Shturmanskie (1990)
Met het 31659 caliber ( een 3133 maar dan met stop sekonde)

groet,

Tammo

Ik weet het, het wordt saai, maar ik doe weer met Jaap mee…

Mn TW-Steel…:slight_smile:

http://imageshack.us][img]http://img208.imageshack.us/img208/5301/img110218kl.jpg[/img

m’n super avenger , stalen band is besteld en dat duurt… (dit voor het geval m’n juwelier meer leest) :D.

Vandaag is het EDIT dag, dus lekker luisteren naar mijn REVUE tikt nog harder als n wekker.
Dit mis ik wel bij n horloge, die moet je echt tegen je oor aan houden.
Welk horloge heeft de hardste tik?

Mijn nieuwe aanwinst;

Mido All Dial Chronograph Watch. Stainless steel case (316L) with screwed back and crown, water-resistant up to 100 m. Anti-reflecting, scratch-resistant curved sapphire crystal. Stainless steel bracelet. Super-LumiNova® on the hands. Transparent mineral caseback. Swiss Made Automatic Chronometer Chronograph Mido Movement (base Valjoux 7750) with COSC certificate. Time: hour and minute hands, small second at ‘9’, date and day window at ‘3’Chrono: central 60-second-counter, 30-minute-counter at ‘12’, and 12-hour-counter at ‘6‘.

Niels

Mooie klok Niels.

Buiten de website van MIDO, is er nog meer te vinden over het merk,
waar ben je geslaagd, heb je toevallig n prijslijst vd klokken?

Tony

Dat is een hele mooie klok, Niels. Ik heb hem enkele keren zien liggen in de etalage en vind hem nog altijd mooi. (tu)

Verdiend ie niet een eigen “nieuwe aanwinst” ?

dat is zeker een mooi horloge!!! die zou ik er ook best bij willen hebben :smiley: