Het is weer woensdag

Nu nog m’n Heuer Carrera Chonograaf met Lemania 1873 handopwind kaliber.

Eterna met nieuw bandje!!

Goede morgen! Jullie zijn er vroeg bij!! Overigens, mooie klokken, zowel de Heuer als de Eterna. Voor mij vandaag mijn laatste aanwinst: de Prado chronographe suisse (jaren 50).

Niels

Natuurlijk m’n nieuwste aanwinst, de PAM 176

Jaap

Goedemorgen,

Vandaag mijn Carrera Automatic:

Vandaag mijn Bulova spacevieuw anniversaire (in staal zeer zeldzaam).
Kast in de vorm van een stemvork.

Wim en Misha, prachtige horloges.
Jaap, proficiat met je nieuwe aanwinst, zeer mooi model.

Groeten,
Freddy

Mondia Moonlander

Tsjonge, wat dragen jullie allemaal dure jongens. :D:D:D
Om de gemiddelde prijs wat omlaag te halen draag ik vandaag de meest linkse van dit drietal, waar nog steeds de draairing hartstikke vastzit.

Draagt zeer prettig met dit drukkende weer en begint steeds beter te bevallen.

Ook voor Carrera vandaag, echter een zomerse quartz:

Ik had hem al een paar maanden in bezit, maar heb dit weekend pas de band op maat gemaakt. Volgende keer zal ik eens wat foto’s plaatsen.

Vandaag is de SKX007 met natobandje de gelukkige. Ik denk dat deze combi de hele zomer wel in stand blijft.

Gerwin

Vandaag mijn Tissot Seastar 1000 ook op NATO. Rubber is met dit weer niet echt aan te raden, alleen door het gewicht van het horloge hangt hij nu wel een beetje, maar je kunt niet alles hebben.

Foto op Nato volgen snel.

De Meistersinger 1Z nr 05/30, het èchte eerste ontwerp met de kroon links (wat ze ook zeggen!).

Mijn Paul Picot Le Plongeur (maar nu met stalen band).

Jaap, overigens mooie aanwinst je Panerai.

Sommie

Jaap,
prachtige klok!

Voor mij vandaag deze:

Breitling Chronomat Longitude met pilotband

Groet,

Geert T.

een jaar of 2 geleden had ruud een rode glycine incursore waar ik nogal van onder de indruk was… ik hield met een schuin oog het merk glycine een beetje in de gaten en was zeer verheugd dat glycine vorig jaar kandidaat ltd. was en verwachtte eigelijk dat dat hem worden zou… helaas gooide de meistersinger roet in het eten. toen ik dan ook onlangs deze lagunare kon kopen heb ik geen moment geaarzeld en sinds vorige week vrijdag zijn de lagunare en ik onafscheidelijk… ook met de landelijke zwemvierdaagse mag-ie mee (daar is-ie toch voor gemaakt… :wink:

om een idee te krijgen van het formaat hier naast z’n duikmaatje…

sorry voor de slechte foto, zal van het weekend wel wat mooiers proberen te maken…
gr
klaas
ps ruud, wat is ervan die incursore geworden ??

Volgens mij is Ruud nog ergens vakantie aan het vieren zoals hij onlangs postte en verder heeft ie “de woensdag” niet meegedaan. Dus dat zou heel goed kunnen.

Flinke jongen, die Glycine. De monster lijkt hier wel een braaf koorknaapje :smiley:

Geloof dat Ruud zijn incursuore aan Jorgen heeft verkocht.
Die heeft hem nog geloof ik

Vond het ook erg jammer dat deze het niet is geworden als ltd. 2004
MIsschien dit jaar wel een duiker

Vandaag mijn Breitling Superocean met stalen band.

Het is al donderdag hoor… ;).

Gerwin