Het te verloten boek

Had ik met m’n 20,00 de poedelprijs?

Leuke actie @Bidle!!!
Gefeliciteerd @HanDavinci

2 likes

En nou niet meer gaan zeuren over de misgelopen kerstkoekjes oké?

1 like

Ehh het is januari. Time for the summerbody-diet. Dat worden pas weer koekjes in oktober, dus ik zal niet meer zeuren.

Ik ben blij met het boek! :sunglasses:

2 likes

En die 18,73 staan voor het aantal kilo’s dat eraf moeten?

Het is je gegund Han! En dan spreek ik denk ik namens het hele forum. Op een paar uitzonderingen na dan. Ik lees namelijk af en toe nog weleens dat je mensen boos maakt.

1 like

Han,…

Kan je misschien om het te vieren nog zo’n plaatje plaatsen die je steeds weer zo voortreffelijk weet te selecteren? Mooie rondingen, uitdagende pose, goed karakter! Misschien is het off topic gedeelte het meest geschikt.

1 like

Hahaha ja dat ga ik Bidle niet aandoen in zijn topic. :joy:

2 likes

Top Bidle!
Enne Han, gefeliciteerd!

2 likes

Mooie actie @Bidle, helemaal top!:1st_place_medal:
Congrats @HanDavinci, helemaal top!:champagne:

2 likes

Boek is nog niet opgestuurd,…

Zeer verstandig. :wink:

1 like

Gefeliciteerd Han en veel plezier met het mooie boek! (Wat getal en stad betreft was ik er ook dicht bij😀)

1 like

@Bidle, bedankt! De bezorger kwam net aan de deur :sunglasses:

Met nog een extra kadootje erbij:

Supergaaf, hier ben ik wel even zoet mee. Heel erg bedankt!

14 likes

Super, dat is sneller gegaan dan gedacht!
Veel leesplezier.

1 like

Dat gaat helemaal goedkomen :sunglasses:

Ik denk dat het geld voor de actie op een goede plaats terecht komt en zo ook het boek.
Veel plezier ermee @HanDavinci

1 like

Je had het niet beter kunnen zeggen. Dankjewel, ik ben er al een paar avonden zoet mee. Het is een prachtig boek!

1 like

Nee, 20 is alles van 19,50 tot en met 20,49 indien je eis 2 cijfers achter de komma is…

Hahahaha, da’s een aardige maar nee. 20 is 20. Oftewel 20,00.

Als je mij niet gelooft, ga dan naar een Blokker, Albert Heijn of snackbar toe, koop er voor 20.49 aan spullen en leg ze uit dat ze toch echt maar 20 Euro gaan krijgen. Andersom denk ik dat jij je wisselgeld ook echt terug zou verwachten als je twee tientjes neerlegt voor boodschappen van 19,50. :slight_smile:

Dat klopt, maar heeft alles te maken met het feit dat je voorbeelden 2 cijfers achter de komma zijn.

Iets met koe is een dier, maar niet ieder dier is een koe zeg maar.