Het vader/moeder en zoon/dochter topic

Zoonlief (17) een Seiko 5 en ik met de Omega Seamaster.

11 likes

10 likes

Ik zoek nog een paar PP’s voor onder de 1 K.
Ik kan ze niet vinden…

14 jaar :+1:t2:

8 likes

Dat zegt hij ook niet.

1 like

Klopt :sweat:

1 like

Tweede kerstdag…

Mijn klokje, erfstuk van mijn vader. Dierbare klok, gaat nooit meer weg…

En het klokje van één van mijn zoons, 16 jaar. Van MIJN grootvader geweest, bijna honderd jaar oud en onlangs volledig gereviseerd door Kalle Slaap. Zoonlief draagt het dagelijks, tot mijn grote vreugde…

Dick

15 likes

M’n zoon Ivan met de TAG 4000 icm mijn Rado, langzaam horlogegek, haha!
Met motoren lukte het niet, dan maar horloges!!! :slight_smile:

8 likes

Zoon heeft niks met horloges, dochterlief wel. Vandaar een vader/dochter foto.

15 likes

Dit topic maar weer eens nieuw leven inblazen !!! :smiley::+1:

26 likes

16 likes

3 jaar terug gekocht in Geneve…trots als een pauw want écht Zwitsers :sunglasses:

9 likes

22 likes

Kids hier nog te klein, maar voor Bas ligt een MM300 te wachten (afgestempeld op de dag na zijn geboorte) en voor Stijn een Samurai met blauwe sunburst (SRPB09J1) van zijn geboortedag.

Voor Anna een mooie parelketting en parel armband. Maar die mag t.z.t. zelf een mooie ketting uitzoeken (of horloge natuurlijk)

5 likes

Zo heurt het

:disappointed_relieved:

2 likes

Mijn vader droeg nooit een horloge. Nu is hij bijna 84 en draagt sinds een paar jaar wèl een horloge. Ik vergat steeds om een plaatje te schieten van onze horloges.

Vandaag kwam het er van: we waren een dagje vissen, en ik dacht nu of nooit. Mijn vader met zijn -waarschijnlijk Aldi- klatser, en ik met de Swatch Sistem51.

En we hadden een heerlijk visdagje, met véél vis. Zelfs nog een zeelt, en dat was voor mij 25 jaar geleden!

Uiteraard netjes terug gezet.

27 likes

Mijn zoon is 13 dus die kan nog niet helemaal mee met kopen wat hij mooi vind. Maar toch, hij vind klokjes prachtig… hier onze topstukken… hij is nu aan het sparen voor een mooie klok voor bij zijn pak.

5 likes

Mijn zoon mét TAG 4000 op bezoek:

7 likes

Ow ja hier was dit topic… mijn 13jarige zoon heeft vandaag zijn 2de klokje gekocht. Wij hebben er mooie schoenen voor hem bij gekocht. Mooi setje is het.

12 likes