Het vader/moeder en zoon/dochter topic

Beste een gaaf horloge, die Swiss Military Hanowa, en nog superbetaalbaar ook. Mooie coin bezel en blauwe tube. Heel fraai. Geniet ervan.

1 like

Vader, moeder, dochter en schoonzoon hobby…

41 likes

Hij zag hem en was verkocht… is mij gaan halen en ik was verbaasd… idd een erg fraai horloge is het!

Dank

2 likes

Net voor de kerst mijn zoontje (van 4) verrast met onderstaand Lorus duikertje (RRX43CX9). Dit was het kleinste horloge van goede kwaliteit EN dat waterdicht is die ik kon vinden. Bandje valt alsnog wel groot, maar dat was zo gefixed met een gatenkniptang.

Sinds hij hem heeft gekregen is deze letterlijk niet van zijn pols geweest. Hij kan er goed de tijd mee aflezen. Er is ook al mee gezwommen. Verlichting is super en de lumedotjes zijn scherp, fel en blijven de hele nacht goed zichtbaar :smile:

Net op tijd kunnen geven voor zijn eerste kerstdiner op school :blush:

12 likes

Samen met m’n zoon. Gisteren 16 geworden.

27 likes

Ook maar 1tje dan!:hugs:

6 likes

Met mijn vader bij Kakmaker van Ton Kas in de Stadsschouwburg


5 likes

Mijn dochter wilde nooit een horloge. “Voor de tijd heb je toch een iPhone?”. Maar eindelijk toch gezwicht :slight_smile:

8 likes

Wat een leuk topic! Helaas heeft mijn vader (nog) niet zoveel met horloges… wie weet kan ik hem aansteken!

2 likes

en wat voor een horloge, een echte Breitling :wink: :stuck_out_tongue:

2 likes

Dat zijn de betere beginner horloges

:grinning:

Vader (Harpoen) met Seiko:

En zoon:


Met G-Shock (ex @dreski )
:slight_smile:

5 likes

Dat is een oudje. Hij heeft zelfs patina gekregen. Zo zag hij er uit. Altijd leuk om ze af en toe voorbij te zien komen. :thumbsup:

6 likes

Ha ha, ik weet dat nog wel. Wordt dagelijks gedragen en ook het zonlicht helpt niet mee om 'm in nieuwstaat te houden. Maar je ziet het, still going strong :slight_smile:

Wanneer droegen jullie zonen voor het eerst een horloge?

Ik meen me te herinneren dat-ie 12 jaar was en een hele mooie Lotus quartz chrono met een witte golfjesplaat kreeg :grinning:
Na een jaar al zoekgeraakt :disappointed:

Mijn zoontje is 4 en draagt al graag een Cars horloge met nato-bandje…kan alleen nog geen klokkijken en vindt natuurlijk alles interessant wat Pa doet😄. Ik denk dat ze bij 6 jaar pas leren klokkijken.

De oudste vanaf 11a12.

De jongste vanaf 8 ongeveer.

De oudste meteen gaat meteen voor echt, zoals de skx ed

De jongste is zo klein dat hij alleen “mooie” kinderhorloges dragen kan.

Vanaf zijn 10e eerst mijn Casio die hij sinds zijn 11e afwisselt met een Baby-G.

Hij is nu 13 en groeit als kool dus komt er snel een SKX013 denk ik :wink:

Sorry, geen eigen foto’s…

Casio F-91W-1YEF Baby-G BA-110BC-1AER

2 likes

Zeer verschillend dus als ik het zo lees. Ben benieuwd hoe het hier zal gaan. Mijn vrouw is in verwachting van een zoon (eerste kind). We zijn nog maar op de helft, maar als ik dit topic zo lees, vind ik het nu al leuk om er over na te denken :grin: .

7 likes