Het vader/moeder en zoon/dochter topic

leuk, gefeliciteerd!

Onze oudste begon al met 2.5 jaar, er past nog weinig om het kleine polsje. Kinderen nemen eenmaal alles over.

1 like

Crosspost:

Zoek iets met een soepele band. En een niet te hoge kast zodat de mouwen er niet achter blijven hangen. Dat zijn naar mijn ervaring de grootste dealbreakers op jongere leeftijd.

Mijn tip: Casio F-91W-1YEF
Leuk horloge met een verhaal. Google zelf maar even :wink:
Op jonge leeftijd kunnen ze toch nog geen klokkijken dus digitale cijfers is dan wat makkelijker.

Op de middelbare school ben je afhankelijk van andere factoren. Zo had mijn zoon in de 1e klas bovengenoemde horloge om en zijn leraar (quote: sufste van de school) had hetzelfde horloge. Vanaf die dag heeft hij deze nooit meer omgedaan. :joy:

2 likes

Oudste zoon draagt zā€™n casio niet meer, maar loopt op school wel horloges te spottenā€¦ :smirk: de jongste is zijn casio kwijtā€¦ :roll_eyes: dochter loopt rond met haar baby-G.

En dochters, mag dat ook?

Dochterlief (16) vindt mijn duikers wel leuk. Nu heb ik nog een +/- 20 jaar oud duikertje liggen van mijn vrouw. Praktisch niet gebruikt. Heb er een nieuwe NATO op gezet (rubber te stug) en in afwachting van een nieuwe batterij.

Ik hoop dat ze hem leuk vindt!

13 likes

Ze is er helemaal blij mee :smiley:
Allebei een old-skool Citizen duiker :call_me_hand:

16 likes

Alleen de zoons, pa heeft alleen maar ouwetjes :wink:

34 likes

Jaloers, ik wou dat ik zoā€™n coole vader had.

Zo, kunnen ook een paar dochters tussen zitten

7 likes

Ben je nog op zoek naar een nieuwe zoonšŸ˜±. Jlc all the way!!!

1 like

Nadat ik laatst mijn eerste horloge heb gekocht, merk ik ineens dat mijn vader ook weer interesse begint te krijgen. Zo heb ik nu een SARB017 en hij heeft laatst een Seiko Premier Kinetic SNP003(?) gekocht (en heeft nog een digitale Junghans).

4 likes

@bloedlink en @Stevil85 ik moet jullie teleurstellen. Ik heb hun horloges niet betaald.
Van mij hebben ze alleen de goede smaak :innocent:

5 likes

Met mijn zoon van 6

19 likes

Mag de dochter er ook bij?
:grin:

16 likes

een hele familie met goede smaak ! gaaf !

6 likes

Wat een vette collectie al om die kleine arm!

Vader dochter mag toch ook wel
Poque1972 en dochter lief(7) een seiko 2206 0110 hi beat uit 1975

15 likes

Eerste dag met zijn eerste ā€œechteā€ horloge
#trotsepapa

12 likes

Een topper aan de jonge pols. Geweldig.

Alleen dat bandje, een leren NATO? Ik had er ook een op een vintage, maar ik vond het niks. Horloge ligt hoog op de pols en een dikke bult waar de resterende band wordt omgeslagen. Misschien eens gaan voor een 2 piece NATO, die je zelf kan inkorten en eventueel van extra gaatjes kan voorzien. Zit en staat een stuk beter.

4 likes

Vrijdag even op bezoek geweest bij mijn vader in Nijmegen en dit was de kans om onze horloges samen op de plaat te krijgen om hier een keer te kunnen posten.

21 likes