Heuer Carrera Chrono Re-Edition CS3113

Omdat ik simpelweg meer horloges heb dan waar ik me lekker bij voel, komt deze in de verkoop.

De Heuer Carrera CS3113.

Dit betreft een Carrera Re-edition die van 1996 tot 2001 werd uitgegeven. Uniek aan dit horloge is dat het de exacte afmetingen heeft van de iconische eerste carrera die in 1964 werd verkocht. Onder verzamelaars geldt dit horloge nog steeds als de enige echte re-edition waardoor dit horloge schaarser en gewilder wordt. Er zijn verschillende versies van dit horloge uitgegeven waaronder een exemplaar met witte, zwarte en roze wijzerplaat. Het model 3113 kenmerkt zich door zijn “ Daytona” ringen en is tegenwoordig zeldzaam te noemen. (Kleinere oplage net als de roze CS3112).

Op het moment van schrijven staan er op Chrono24 3 stuks te koop wereldwijd…

Horloge is in zeer goede staat en heeft een hoog productienummer (13xxx), laat model dus.
Zie de vele foto’s om een goede indruk te krijgen van zijn staat.
De band is een nieuwe band die helaas niet tapert. De 16mm Heuer buckle komt er wel los bij.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Heuer Carrera CS3113
Diameter: 36mm
Leeftijd: laat 90’s - begin '00
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december 2023
Factuur en/of certificaat: watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only met losse Heuer buckle
Verzendkosten of afgehaald: afhalen regio 043, anders verzonden per DHL Express op kosten koper.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer mooie staat. De zwarte band is nieuw.
Soort uurwerk en kaliber: Lemania 1873 handopwinder.
Vraagprijs: € 3875,-

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

21 likes

Omdat het van de week nu lukte met uploaden, nu wél alle foto’s:

8 likes

Als je mijn prijs te hoog vindt; ik sta open voor een eerlijk voorstel.

Ik heb enkele inruilvoorstellen gehad, waarvoor dank.
Echter ben ik enkel op zoek naar een losse verkoop.

Kan ik voor € 3750,- iemand over de streep trekken?

:arrow_up:

€ 3650,- :money_with_wings::money_with_wings:

:arrow_up:

Deze weer even onder de aandacht.

Nogmaals dank voor de inruilvoorstellen, maar ik zoek echt enkel een losse verkoop :pray:

Ik wil nog een laatste, forse, prijsverlaging doen naar € 3500,-.
Dan is de koek ook echt op, lager bieden heeft geen zin.