Heuer Titanium 825.213

Te koop:
Bij deze verkoop ik mijn verzamelobjecten van (tag) Heuer. Te beginnen met de titanium/gold (de 2 overige advertenties volgen later vandaag). Ik ben begonnen met de opbouw van de verzameling begin 2019 maar haal te weinig plezier uit de wetenschap dat ik ze in een afgesloten bureau heb liggen zonder dat ik ze durf te dragen. Met verkoop hoop ik een andere verzamelaar tegen het lijf te lopen die er meer plezier aan beleeft.

Merk en model: Heuer titanium 825.213 (titanium/gold)
Diameter: 34mm
Leeftijd: 80’s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: januari 2019
Papieren, doos en eventuele accessoires: inclusief doos, instructie boekje, geen garantiebewijs. Doos mist horlogehouder. Inclusief een extra originele NOS bracelet, aangeschaft vanwege de kwetsbaarheid van de (combinatie van) materialen. Horloge kan dus met een gerust hart gedragen worden met een perfecte band achter de hand.
Meer over de titanium serie: https://www.calibre11.com/tag-heuer-titanium-series/
Verzendkosten of afgehaald: gezien corona alleen verzending
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed. Zelden kom je ze in deze staat tegen; de combinatie van titanium en goud maakt met name het bracelet heel kwetsbaar en die zie je dus zelden in draagbare staat, laat staan in de goede staat waar ik hem in aanbied.
Soort uurwerk en kaliber: quartz
Vraagprijs: 750 excl verzendkosten voor horloge en NOS bracelet. Voor een combi deal met de Heuer titanium 223.206 en/of de tag Heuer 165.306 kan ik nog een mooi dealtje maken.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

5 likes

2 likes

Combiprijs: beide Heuer titanium samen voor 1600

Up

Up

Package deal voor de kerst: alle 3 de (tag) heuers voor 2250.

Prijs voor deze alleen: 700.

1 like

Up

Up

Up, 680

1 like

Ruil waar ik evt voor open sta, cash up en down mogelijk, voorkeur voor 3 voor 1, lijst niet uitputtend:

Tudor
Grand Seiko
Speedmaster reduced
Longines Legend diver
ML pontos diver
Hamilton spirit of liberty / intra matic chrono
surprise me, zolang het maar goede staat is

1 like

Up

1 like

Up.

2 likes