HF-CHALLENGE: Ontwerp het logo van Instagram: The Watch Brigade

of aan Tom of Finland

1 like

Deze? Of bestond die al?

image

21 likes

11 likes

Laat de B van BRIGADE ff beginnen onder de onderste punt van de W… Klopt net wat beter voor het zicht.

1 like

Die petje van @Jurk is wel grappige, want in het Spaans vertaalt het naar brigada de vigilancia en ook naar brigada de reloj is dat in het Nederlands ook?

1 like

Eens! Heel mooi. Simpel en herkenbaar.

Mijn toevoeging aan dit topic:

Je bent op zoek. Niet opzoek. Dit geldt niet alleen voor Ralph, maar voor iedereen! Zo, jullie weer wat geleerd, ik weer een stukje van mijn boosheid kwijt. Dat was het.

7 likes

Leuk om te zien waar iedereen mee komt. Die van @Watch2Morrow is echt goed voor instagram, klein en helder en ze zou ook niet misstaan op een baseball cap trouwens. Erg mooi.

Zelfde geldt voor de handgeschreven versie van @handavinci en @time_Lord, erg goed, je paraaf heb je ook al.

Die van @jurk is erg leuk, kan zo op een visitekaartje, grappig en je kunt er een paar keer naar kijken.

Die van amaris kan zo als header bovenop je briefpapier. Nadeel is wel, als je dit allemaal doorvoert ben ik bang dat je een huisstijl creëert waar menig persoon een epileptische aanval van zal krijgen.

Enige wat ik mis is het copyright verhaal waar Ralph mee begon, dus ik dacht ik doe mee. Met name geïnspireerd op die van Metin en Time-Lord/Handavinci. Dus ook nog wat plagiaat naast de copyright problematiek. :joy:

Ik vind hem zelf wel wat te druk maar wellicht kan het anderen weer inspireren, en ik moet ook nog werken vandaag.
Erg leuk dit, thanks Ralph voor de aanzet.

4 likes

ZooooooOooooooOooooooo boos op de woensdagochtend.

Dit…is de eerste keer dat je iets liefs over mijn skills zegt.

face-with-pleading-eyes_1f97a

Maar afijn, ik houd wel van dit gefreubel. Vooral omdat ik een meeting zit waar geen eind aan komt.

AANSCHOUW, THE MOTHAFUCKING CONCEPT V2.0!

Nu nog je flair en je hashtag game upgraden, en voor je het weet lopen de volgers binnen.

Status quo. @Time_lord heeft een gaaf handschrift.

Het laatste wat je in een sterk logo wil zijn meer logo’s. Je ziet toch ook geen Big Mac’s of McFlurry’s in het McDonalds logo?

6 likes

Heb je er affiniteit mee? Zo ja, dan kan ik me enigszins een voorstelling van jouw voorstelling maken :crazy_face:

2 likes

Ik vind het heerlijke auto-rij muziek. Als dat je vraag is.

1 like

Mee eens.

1 like

Ik dacht eerder aan een politiepet in vrije tijd… :joy:

Maar jouw antwoord versta ik ook onder affiniteit… :grin:

1 like

Wat een geweldig idee :sunglasses:

1 like

Niet doen. Less is more

2 likes

Klopt, ik had hem gemaakt en dacht ook al, te druk.

Heb zelf 0 tijd om iets te creëren, maar zou zelf ook iets van een schild proberen om brigade te versterken, dit icm 10 voor 2 wat weer wellicht leuk uit de W te halen is
Zijn maar hersenspinsels. Schetsen en schrappen

Wel druk inderdaad, maar dank voor je inzet :sunglasses::+1:

1 like

Ralph, ik zou voor die van @HanDavinci gaan.

1 like

Je bedoelt die van HanDaVinci the @Time_Lord. Het was een ongevraagde collab.

Maar ik ben het met je eens. Uiteraard.

2 likes

Die dus :joy: timelord, hoe kan ik die Nickname over het hoofd gelezen hebben.

2 likes