HF Foto Challenge #5: Thema: WARMTE

Hierbij gaat ronde 5 van de HF FOTOWEDSTRIJD van start.
Als winnaar mag ik het nieuwe onderwerp verzinnen.

Mijn keuze is gevallen op: WARMTE.

Uiteraard mag je helemaal zelf verzinnen hoe je dit invulling geeft maar ook ik wil de regels o.a. verzonnen door @ElChueco handhaven.

De spelregels:

  • Er moet een (bij voorkeur jouw eigen) horloge op de foto staan!
  • Deze mag niet om de pols zitten, dus géén wristshot.
  • Het thema mag je verder creatief interpreteren met jouw foto. De stemmen zullen uiteindelijk de doorslag geven of jouw idee goed genoeg was.
  • Eén week om foto’s te maken & in te dienen. Daarna zal er een topic geopend worden waar de foto’s met een poll in komen te staan. 2 dagen stemtijd.
  • Ik maak zelf een voorselectie van de 15 ‘beste’ foto’s, om ervoor te zorgen dat de poll overzichtelijk blijft. Dat is voorrecht van een winnaar, leuk! :sunglasses:
  • Bewerkte foto’s zijn prima, zo lang ze maar aantoonbaar door jouzelf gemaakt zijn. Dus geen ‘knipsels’ uit plaatjes die elders vandaan komen. Bij twijfel komen ze niet door de voorselectie.
  • Je mag slechts één foto insturen. Bij meerdere wordt de bovenste (de eerste) als inzending gerekend.
  • Wat ga je winnen? De eeuwige roem natuurlijk! En, … je moet ook het nieuwe topic openen & het thema verzinnen.

Als je de foto met je smartphone maakt let dan even op de instelling [verhouding 3:4 werkt bij iedereen het beste], zodat iedereen je foto gelijk ziet. Maak je meer kans.

Houd het gezellig, laat het hoofdthema horloges zodat dit topic & de volgende topics niet naar Off Topic verdwijnen. Spelregels ter discussie stellen? Prima, maar in deze editie doen we er niks meer mee. Het is zoals het is: Game on!

Winnaars vorige edities:

1 Herfst: GiveMeYourDough
2 Reflectie: Yak
3 Water: junior
4 Sport & Spel: HansVR
5

Inspiratie

Een thema als “Warmte” kan op meer dan één manier geïnterpreteerd worden - in letterlijke zin, een innige relatie… wees creatief! Hieronder een armzalig voorbeeld (ik doe toch niet mee):

PS Het leukste is uiteraard wel om een foto te plaatsen die je speciaal voor deze fotowedstrijd hebt gemaakt en niet eentje die uit je archief komt. Dit maakt het net iets spannender. :sunglasses:

Je hebt tot en met vrijdag 24 januari de tijd om iets in te sturen, daarna wordt er gestemd.

Succes!

8 likes

Warmte, leuk thema @HansvR. :ok_hand:

Mijn inzending:

Jaja, dit is serieus mijn fikkie én mijn eigen Speedmaster Pro. :sunglasses:

The making of ...

Twee nagenoeg dezelfde foto’s vormen de basis voor bovenstaand plaatje. Eerst eentje van de Speedmaster Pro op een gaspit, daarna zonder horloge mét een fikkie.

Beetje handigheid qua nabewerking, et voila … bijna gaar! :wink:

74 likes

Dus eigenlijk een nepper, die bovenste “foto” .

1 like

Slim gedaan, mooi resultaat!

1 like

Dat moet je even uitleggen?
Twee eigengemaakte foto’s gestapeld is nep? Bijzonder … :thinking:

2 likes

Zou pas echt gangster zijn als je gewoon echt je horloge op het vuur legt.

En dan zo van :wave: dag dag hesalite terwijl het voor je neus wegsmelt

2 likes

De bovenste foto suggereert toch een horloge die in een gaspitfikkie ligt?

Terwijl dat dus niet zo is.

Oké. :sunglasses:

(Het is de discussie niet waard!)

4 likes

Ik zou het eerder op “knap geënsceneerd” houden. Of vind je Star Wars, Jurassic Park en de Titanic films ook nep?

2 likes

Inderdaad, zulke films doen mij Helemaal Niks.

1 like

Zie regels:

Mag gewoon dus :+1:

Ik vind t een goeie foto @junior

6 likes

Er is weer wat te zeuren. Heerlijk! Zondagmiddag, … :wink:

7 likes

Creatief idee en mooi uitgevoerd, well done sir! :fire::+1:

1 like

Ik vind het geweldig mooi gedaan, winnaar :+1:

1 like

Mijn nieuwe sjaal en de hoed van mijn vrouw, lekker warm

19 likes

Dat is valsspelen.
Ik doe dat gewoon zo:

DIT IS TROUWENS NIET MIJN INZENDING

8 likes

:joy: :joy: … de eerste telt! Haha. :rofl:

2 likes

Ok prima. Iedereen die op mij stemt krijgt 25 Euro.
Zo, dat is ook weer opgelost :laughing::laughing::laughing:

Maar even zonder serieus, toffe foto!

4 likes

:kissing_heart:

2 likes

Eens kijken of dit werkt

11 likes