HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Bericht van Laco terug. Ze werken graag mee met een hfle. Dus we kunnen voor 340 euro een hfle van een gerenommeerd merk laten maken! 39mm lijkt mij de beste maat gezien de vele smalle polsen, waaronder ikzelf, op het forum. En dat miyota uurwerk is echt bullit proof.

27 likes

Smakelijke prijs voor een smakelijke klok :ok_hand:

Wel een Swiss Made Seiko he :wink:

Eta komt toch uit Japan??
:yum:

Neeee, daā€™s weer Baskenland :thinking:

6 likes

Mooi alternatief voor de Stowa die dit jaar kennelijk niet mag meedoen!

2 likes

Dat lijkt me ook een prima HFLE

1 like

Maar die Laco heeft een Miyota 8215 toch? Dat is voor mij echt een afknapper, vooral als je voor dezelfde prijs een horloge met een eta 2824 kunt krijgenā€¦

2 likes

De Laco Augsberg kost basis ook ā‚¬ 340,-,(blauwe en zwarte uitvoering)daar moet toch wat uit te halen zijn in grotere oplage hoop ik.
Ik heb een Flyboy met een miyota uurwerk en die wijkt zon 4sec/dag af dus die zijn best ok.

Hulde aan iedereen die er tijd insteekt :+1:

Op dit moment ben ik nog het meest benieuwd of Steinhart met een voorstel komt.

1 like

Leuk die Laco! Vanwege het uurwerk, en de grotere affectie met een custom case duiker op stalen bracelet, blijft mijn stem momenteel bij de Maen.

3 likes

Idd super leuke laco! Maar maen doet het op het moment ietsies meer voor mij ( zeker omdat de HFLE Stowa nog steeds in de planning zit voor volgend jaar ?)

1 like

Canā€™t we ask these guys to make a few extra for our forum?
Love it! Als een ā€œold schoolā€ Sci-Fi liefhebber zou ik er gelijk mijn centjes voor overmaken.

Nog een Zwitsers uurwerk ook, voor diegenen die dat belangrijk vinden.

https://www.kickstarter.com/projects/neminus/the-neminus-spacemen-cool-limited-and-swiss-made-w

2 likes

Het lijkt me ook wel leuk om een keer een limited te zien met een ander soort uurwerk dan automatisch. Bijvoorbeeld een zeer accurate quartz, kinetic, spring drive of solar uurwerk

1 like

Klopt wel dat, indien de Laco dit jaar gekozen wordt, er veel minder interesse zal zijn voor de Stowa next yearā€¦ die 2 klokken zijn elkaars spiegelbeeldā€¦

1 like

Ook een zeer leuk model!

Een keer wat anders dan de gebruikelijke duik en pilot modellen.
Geen idee of ze (en wat overige forum leden) er open voor staan echter.

Ik heb Android Watches een mailtje gestuurd of ze een heruitgave van hun legendarische Alien willen maken.

Er zijn meerdere kleuren van.

Kunnen we allemaal een beetje Christian Bale zijn.

image

Aanrader trouwens, die film.

9 likes

Strondvliegachtig, maar cool hahah :sunglasses:

Zit je dan met je GMT terwijl je ook dit kan dragenā€¦

1 like