HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Wat zit je nou te zeuren in je Barcelona chair? Jij hebt tenminste nog haar dat je kan kammen… :roll_eyes:

2 likes

Ik vind het origineel mooier, eigenlijk…

1 like

Mooi werk! Ik vind ‘m supervet. Nothing like it nieuw op de markt, sowieso al met die linnen plaat, en met die flited bezel hebben we helemáál een unieke HFLE.

Al denk ik dat de fluted wel mooier staat met een net wat opvallender kleurtje of juist een dark rodium achtige tint.
Misschien dat de huidige kroon wat heftig is met een fluted bezel.

5 likes

Dark rhodium is misschien wel een praktisch haalbare optie.

Best gaaf, vind aevig leuke dingen maken maar vaak nèt te eenvoudig om het zelf aan te schaffen. Zo’n (stiekem best kitscherige) bezel trekt het meer naar mijn (wan)smaak.

1 like

Andere kroon erop en dan wil ik hem in beide kleuren!

1 like

Die kroon is in het eggie juist keigaaf!

3 likes

Bij een smooth bezel zeker. Bij een fluted ook nog? Op de foto’s hierboven vloekt het een beetje

En een datum? :cry:

Valt me op dat bij een HFLE altijd een aversie is tegen een datum. Maar het zou mooi zijn als er weer eens een HFLE mèt datum komt, dat gebeurt echt te weinig…

1 like

De HFLE2016 had een functionerende datumschijf. Er zat alleen geen datumvenster in. Maar een beetje klusser lost dat zó op :wink:

Zo handig ben ik niet :wink:

1 like

Hmm ja maybe. Misschien de bezel op een vergelijkbare manier ‘fluten’ als de kroon? Geen idee of dat mooi (of zelfs doable) is trouwens.

De donkere versie zou echt geweldig zijn. Bijzonder horloge op deze manier!

5 likes

of… met de normale bezel, maar de lugs aangepast en een standaard kroon.
Ok ik begin door te slaan nu…

Of met een oranje 18…

1 like

Ja :wink:

Sowieso heeft een 8N33 geen datum.

Zo is hij ook mooi hoor :wink:

2 likes

Ik beloof nog niets… maar ik kom hier zeker op terug!.

8 likes

Die thor maar dan met een stalen band(evt als optie) klinkt wel leuk! Datum zou mooi zijn maar geen must.